Wellbeing w organizacji (tryb online) (edycja 1)

rekrutacja_z2425

Semestr zimowy 2024/2025, letni 2024/2025

Rekrutacja do
13.10.2024 r.
Jeszcze 24 dni
Data uruchomienia
26.10.2024 r.
Za 37 dni
Cena
7 500,00 zł
Kontakt
Anna Kozak
tel. 713680378 / e-mail / więcej

Cele i charakterystyka studiów

NOWY KIERUNEK

Celem naszych studiów podyplomowych jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej wellbeingu oraz kształtowania umiejętności i kompetencji w zakresie efektywnego wdrażania wellbeingu w organizacjach. Wellbeing, inspirowany psychologią pozytywną, koncentruje się na dobrostanie człowieka i tworzeniu warunków pracy, które ten dobrostan wspierają. Nasze studia analizują wellbeing w kontekście emocjonalnym, fizycznym, społecznym, środowiskowym, finansowym i zawodowym.

Unikalną wartością naszych studiów jest połączenie wiedzy oraz doświadczeń ekspertów z dziedzin takich jak:

  • psychologia pozytywna
  • zarządzanie
  • HR
  • dietetyka
  • kinezjologia
  • projektowanie przyjaznych wnętrz

Absolwenci zyskają interdyscyplinarną wiedzę, co pozwoli im holistycznie podejść do tematu zdrowia i dobrostanu pracowników. Studia przygotowują do realizacji zadań eksperckich w zakresie wdrażania wellbeingu w organizacjach.

Studia prowadzone są online na platformie MS Teams, co jest wygodne dla osób, które preferują naukę zdalną. Przewidziano dwa wyjazdowe zjazdy weekendowe:

  • szkoleniowo-integracyjny (planowany termin - początek listopada)
  • warsztaty outdoorowe (planowany termin - przełom kwietnia i maja).

Adresaci

Nasze studia podyplomowe skierowane są do osób, które chcą zdobyć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie:

  • wellbeingu z perspektywy pracownika, lidera i organizacji
  • psychologii poznawczej
  • job craftingu
  • interwencji kryzysowej
  • profilaktyki stresu i technik radzenia sobie ze stresem
  • kinezjologii
  • dietetyki terapeutycznej
  • pozytywnego projektowania miejsc pracy
  • projektowania strategii wdrażania wellbeingu w organizacjach

Studia te są idealnym wyborem dla pracowników zainteresowanych wellbeingiem, kadry zarządzającej oraz wszystkich, którzy interesują się problematyką wellbeingu we współczesnych organizacjach.

Czas trwania i liczba godzin

2 semestry, 140 godz.

Program studiów

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Pozytywny potencjał organizacji 4
2. Narzędzia identyfikacji norm i wartości w organizacji 4
3. Job crafting - modelowanie pracy 8
4. Wellbeing w organizacji - płaszczyzna definicyjna oraz uregulowania prawne 8
5. Leader jako autorytet, mentor wellbeingu w organizacji 8
6. Wellbeing w organizacji - przegląd podstawowych modeli 6
7. Zasady konstruowania, wdrażania i realizacji programu wellbeingu w organizacji 8
8. Dobrostan pracowników - istota 4
9. Dobrostan pracowników - metody pomiaru diagnostycznego 8
10. Dobrostan pracowników - platformy równowagi 6
11. Interwencja kryzysowa 8
12. Profilaktyka stresu 8
13. Prawidłowe nawyki żywieniowe w wellbeingu 8
14. Profilaktyka dbania o narządy ruchu 6
15. Projektowanie przyjaznych miejsc pracy 10
16. Wybrane teorie motywacji - teoria autodeterminacji i flow 6
17. Narzędzia technologiczne oraz aplikacje wspierające wellbeing 6
18. Korzyści z inwestycji w wellbeing dla organizacji 8
19. Konstruowanie programów wellbeingu dla wybranych organizacji - warsztaty outdoorowe 16
RAZEM 140

Warunki i sposób zaliczenia studiów

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:

  • obecność na zajęciach (min 80%)
  • otrzymanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów (na warunkach określonych przez prowadzących zajęcia)
  • uregulowanie wszystkich należnych opłat za studia

Organizacja studiów

  • zajęcia są prowadzone online – w formie zdalnej
  • zajęcia online są prowadzone za pomocą platformy MS Teams, o ewentualnych zmianach informują prowadzący.
  • studia w trybie zaocznym: weekendowym
  • liczba zjazdów: 10
  • zajęcia odbywają się co dwa tygodnie
  • język: polski

W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:

  • indywidualne konto na platformie Microsoft 365 (a w nim m.in.: pakiet Office, Teams, Forms, OneDrive)
  • materiały dydaktyczne
  • dostęp do zasobów biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego
  • możliwość konsultacji z prowadzącymi zajęcia
  • możliwość konsultacji projektów w ramach zajęć
  • wyjazd integracyjno-szkoleniowy
  • warsztaty outdoorowe

Kierownik studiów podyplomowych przed rozpoczęciem zajęć przesyła szczegółowe informacje organizacyjne oraz terminy zjazdów. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest wydawane w języku polskim, wraz z odpisem w języku angielskim.


Kadra dydaktyczna

Naszą kadrę dydaktyczną tworzą starannie wyselekcjonowani pracownicy badawczo-dydaktyczni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, posiadający dodatkowe, certyfikowane kwalifikacje (takie jak akredytowany tutor II stopnia, facylitator metodyki Design Thinking oraz szkoły Pathways, trener biznesu i konsultant kryzysowy). Nasi wykładowcy osiągają wysokie wyniki w systematycznie przeprowadzanych ankietach ewaluacyjnych.

W realizację programu studiów zaangażowaliśmy również ekspertów z obszarów takich jak psychologia poznawcza, kinezjologia, dietetyka terapeutyczna, pedagogika, human relations oraz narzędzia informatyczne wspomagające wellbeing w organizacjach. Nasi eksperci to doceniani na rynku specjaliści najwyższej klasy, co gwarantuje wysoki poziom nauczania i praktyczne podejście do tematu.


Kierownictwo i opieka naukowa

Kierownik

dr Maja Jokiel
Katedra Nauk o Przedsiębiorstwie
tel. 508 269 854
e-mail: maja.jokiel@ue.wroc.pl

Opiekun naukowy

dr hab. Grzegorz Jokiel, prof. UEW

Cena

7500 PLN

Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
2 - dla os. indywidualnych, os. prowadzących działalność gospodarczą, firm i instytucji
4 - wyłącznie dla os. indywidualnych
6 - wyłącznie dla os. indywidualnych

W tym celu prosimy o wiadomość mailową do koordynatora studiów z informacją o wybranej ilości rat.

Ważne! Opłata za studia powinna zostać dokonana dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy i uruchomieniu kierunku. Numer konta do wpłat będzie widoczny po zalogowaniu na indywidualny profil słuchacza. W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów.

Nie pobieramy opłaty wpisowej.
Faktury VAT są wystawiane na życzenie i przesyłane mailowo zgodnie z zasadami umieszczonymi na stronie: https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/145,faktury.html

Kontakt i zapisy

Koordynator ze strony CKU
Anna Kozak
tel: 71 36 80 378 e-mail: anna.kozak@ue.wroc.pl


Rekrutacja na studia rozpoczyna się od wypełnienia formularza dostępnego na dole strony pod przyciskiem: ZAPISZ SIĘ NA STUDIA.
Aby wygenerować niezbędne dokumenty, kandydat powinien założyć w naszym systemie indywidualne konto. W zakładce Rekrutacja i dokumenty znajduje się krótka instrukcja dotycząca tego procesu.

Prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji. Można to zrobić:

  • osobiście lub przez osobę trzecią w biurze studiów podyplomowych CKU
  • umieszczając dokumenty w skrzynce korespondencyjnej znajdującej się w budynku CKU
  • przesyłając je pocztą na adres do korespondencji.

Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Kontakt.

W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych oraz dostępu do zespołów i zajęć w aplikacji MS TEAMS prosimy o kontakt z kierownikiem studiów.

Terminy

Termin zakończenia rekrutacji: 2024-10-13

Termin uruchomienia studiów: 2024-10-26

Wymagane dokumenty

  • podanie o przyjęcie na studia — wygenerowane z systemu
  • formularz zgłoszeniowy (załącznik 1) — wygenerowany z systemu
  • oświadczenie o pokryciu kosztów (w zależności od wybranego finansowania załącznik 2 lub 3) — wygenerowane z systemu
  • dyplom ukończenia studiów wyższych — kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, inżynier, magister, mgr inż.) oraz oryginał lub odpis dyplomu do wglądu. W przypadku wysyłki dokumentów pocztą prosimy o załączenie odpisu lub oryginału dyplomu do dokumentów (zwrot oryginału ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych)
  • dyplom zagraniczny — prosimy o wcześniejsze zweryfikowanie, czy dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych w Polsce. Szczegóły pod linkiem: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach. Prosimy o załączenie potwierdzenia do dokumentów rekrutacyjnych. Kandydaci z zagranicznym dyplomem, uprawniającym do podjęcia studiów podyplomowych w Polsce, w momencie składania dokumentów zobowiązani są również do złożenia przysięgłego tłumaczenia dyplomu na język polski
  • dowód osobisty — do wglądu (w przypadku wysyłania dokumentów pocztą lub dostarczenie ich przez osoby trzecie powinien zostać okazany w trakcie studiów). Nie przyjmujemy kserokopii dowodów osobistych
  • dokumenty potwierdzające zmianę danych osobowych — w przypadku osób, których dane osobowe uległy zmianie (inne imię lub nazwisko w dowodzie osobistym/wizie/karcie pobytu i na dyplomie) - kserokopia dokumentu potwierdzającego zmianę i oryginał do wglądu (np. akt małżeństwa, decyzja administracyjna czy orzeczenie sądu)
  • zezwolenie na pobyt dla osób spoza UE — dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce np. wiza lub karta pobytu (w przypadku wysyłania dokumentów pocztą lub dostarczenie ich przez osoby trzecie oryginały dokumentów powinny zostać okazane w trakcie studiów)

Powrót

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43-45 
53-307 Wrocław

Znajdź nas na facebooku

wróć do strony głównej UE

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek 
7:30 - 15:30

sobota
8:00 - 15:00

Kursy i szkolenia

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Republic of Poland

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×

Przejdź do...

Moje konto