Rekrutacja do
Rekrutacja zakończona
Cele i charakterystyka studiów
Zajęcia w semestrze zimowym:
- 18-20.10.2024, Sala 204 CKU
- 30.11-1.12.2024, Sesja wyjazdowa
- 13-15.12.2024, Sale 204 i 212 CKU
- 10-12.01.2025, Sala 204 CKU
- 24-26.01.2025, Sale 204 i 210 CKU
Na konkurencyjnym rynku pracy odpowiedzialność za pozyskanie i utrzymanie najlepszych specjalistów i pracowników to nie tylko zadanie działów HR. Wysokie kompetencje interpersonalne i specjalistyczne to pożądane cechy pracowników odpowiedzialnych za sprawy personalne.
Program studiów podyplomowych umożliwia słuchaczom zdobycie niezbędnej wiedzy, zarówno teoretycznej jak i praktycznej, w zakresie nowoczesnego podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi. Zajęcia mają charakter głównie warsztatowy, a ćwiczenia są oparte o prawdziwe case studies, wsparte zapleczem teoretycznym najnowszych modeli i wyników badań.
W trakcie zajęć uczestnicy mają możliwość zapoznania się z najważniejszymi czynnikami, które należy wziąć pod uwagę przy opracowywaniu strategii i programów działań dotyczących pracowników. Poznają te
Adresaci
Studia kierowane są do wszystkich, którzy chcą tworzyć firmy i organizacje zatrudniające zaangażowanych pracowników, zdobywać najlepsze talenty i utrzymywać wysokie morale w zespole. W szczególności zapraszamy:
- kierowników różnych szczebli zarządzania
- pracodawców
- pracowników działu HR
- pracowników urzędów pracy
- pracowników firm doradztwa personalnego
- liderów związkowych
- osób zamierzających rozpocząć karierę menedżerską
Czas trwania i liczba godzin
2 semestry, 168 godz.
Program studiów
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
1. |
Istota, struktura i otoczenie ZZL (HRM) |
4 |
2. |
Prawne i etyczne uwarunkowania ZZL (HRM) |
6 |
3. |
Zarządzanie talentami: maksymalizacja potencjału w organizacjach |
4 |
4. |
Trening kierowniczy – Integracja zespołu pracowniczego |
14 |
5. |
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obszarze HRM |
4 |
6. |
Strategie biznesowe i zarządzania zasobami ludzkimi |
6 |
7. |
Ocenianie pracowników |
4 |
8. |
Przywództwo w organizacji |
4 |
9. |
Controling personalny |
4 |
10. |
Zarządzanie zasobami ludzkimi w korporacjach międzynarodowych |
6 |
11. |
Kształtowanie zaangażowania i motywacji pracowników |
4 |
12. |
System wynagrodzeń |
6 |
13. |
Metody i techniki selekcji talentów |
8 |
14. |
Profilowanie i prognozowanie kwalifikacji zawodowych pracowników |
10 |
15. |
Assessment Center (AC) – konstruowanie zaawansowanych metod pomiarowych |
12 |
16. |
Assessment Center (AC) w działaniu: Realistyczna Symulacja |
14 |
17. |
Nowoczesne formy rozwoju pracowników i zarządzania karierami |
12 |
18. |
Promowanie work-life balance i wellbeing w organizacji |
8 |
19. |
Wywierania wpływu społecznego |
4 |
20. |
Doświadczenia praktyczne menedżera |
4 |
21. |
HR Business Partner |
4 |
22. |
Coaching – wspieranie rozwoju i sukcesu |
4 |
23. |
Psychologia pracy menedżera |
4 |
24. |
Kultura organizacyjna |
4 |
25. |
Trening komunikacji interpersonalnej |
6 |
26. |
Negocjacje i mediacje |
4 |
27. |
Doświadczenia praktyczne coacha |
4 |
28. |
Egzamin końcowy |
0 |
|
RAZEM |
168 |
Warunki i sposób zaliczenia studiów
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
- obecność na zajęciach (min 80%)
- uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego
- uregulowanie wszystkich należnych opłat za studia
Egzamin końcowy ma formę pisemną (test) i odbywa się w trybie stacjonarnym.
Forma egzaminu może ulec zmianie. O ostatecznej formie zaliczenia decyduje kierownik studiów podyplomowych.
Organizacja studiów
- zajęcia są prowadzone stacjonarnie – wyłącznie na Uczelni
- studia w trybie zaocznym: trzydniowym (piątek po 17:00, sobota, niedziela)
- liczba zjazdów: 10
- zajęcia odbywają się raz w miesiącu
- język: polski
W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:
- indywidualne konto na platformie Microsoft 365 (a w nim m.in.: pakiet Office, Teams, Forms, OneDrive)
- materiały dydaktyczne
- dostęp do zasobów czytelni czasopism i czytelni głównej
- dostęp do zasobów biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego
- wyjazd integracyjno-szkoleniowy (warsztaty i treningi)
Kierownik studiów podyplomowych przed rozpoczęciem zajęć przesyła szczegółowe informacje organizacyjne oraz terminy zjazdów. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest wydawane w języku polskim, wraz z odpisem w języku angielskim.
Kadra dydaktyczna
Wykładowcami na naszym kierunku są osoby, które posiadają duży dorobek naukowy i praktyczne doświadczenie w działalności doradczej i szkoleniowej. Wywodzą się oni z Uniwersytetu Ekonomicznego oraz uczelni współpracujących z UEW. Zajęcia będą również prowadzić doświadczeni menedżerowie i pracownicy pionów HR oraz menedżerowie najwyższych szczebli z organizacji gospodarczych współpracujących z Katedrą Zarządzania Kadrami.
Chcesz poznać naszych prowadzących?
Zajrzyj do sekcji dodatkowe informacje zamieszczonej na dole strony.
Kierownictwo i opieka naukowa
dr Łukasz Haromszeki
Katedra Zarządzania Kadrami
tel. 792 647 007
e-mail: lharomszeki@ue.wroc.pl
pok. 819, bud. Z
dr hab. Marzena Stor, prof. UEW
Katedra Zarządzania Kadrami
e-mail: marzena.stor@ue.wroc.pl
pok. 818, bud. Z
Cena
5900 PLN
Cena 5900 (zawiera koszty dwudniowej sesji wyjazdowej: hotel + wyżywienie)
Cena promocyjna: 5500 PLN — obowiązuje w przypadku zgłoszenia się na studia w terminie do 15.09.2024 r. oraz wniesienia opłaty do 30.09.2024.
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
2 - dla os. indywidualnych, os. prowadzących działalność gospodarczą, firm i instytucji
4 - wyłącznie dla os. indywidualnych
6 - wyłącznie dla os. indywidualnych
W tym celu prosimy o wiadomość mailową do koordynatora studiów z informacją o wybranej ilości rat.
Ważne! Opłata za studia powinna zostać dokonana dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy i uruchomieniu kierunku. Numer konta do wpłat będzie widoczny po zalogowaniu na indywidualny profil słuchacza. W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów.
Nie pobieramy opłaty wpisowej.
Faktury VAT są wystawiane na życzenie i przesyłane mailowo zgodnie z zasadami umieszczonymi na stronie: https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/145,faktury.html
▶ Koordynator CKU
Alina Sofińska
tel: 71 36 80 949
e-mail: alina.sofinska@ue.wroc.pl
Rekrutacja na studia rozpoczyna się od wypełnienia formularza dostępnego na dole strony pod przyciskiem: ZAPISZ SIĘ NA STUDIA.
Aby wygenerować niezbędne dokumenty, kandydat powinien założyć w naszym systemie indywidualne konto. W zakładce Rekrutacja i dokumenty znajduje się krótka instrukcja dotycząca tego procesu.
Prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji.
Można to zrobić:
- osobiście lub przez osobę trzecią w biurze studiów podyplomowych CKU
- umieszczając dokumenty w skrzynce korespondencyjnej znajdującej się w budynku CKU
- przesyłając je pocztą na adres do korespondencji.
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Kontak
Terminy
Termin zakończenia rekrutacji: 2024-11-22
Termin uruchomienia studiów: 2024-10-18
Wymagane dokumenty
- podanie o przyjęcie na studia — wygenerowane z systemu
- formularz zgłoszeniowy (załącznik 1) — wygenerowany z systemu
- oświadczenie o pokryciu kosztów (w zależności od wybranego finansowania załącznik 2 lub 3) — wygenerowane z systemu
- dyplom ukończenia studiów wyższych — kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, inżynier, magister, mgr inż.) oraz oryginał lub odpis dyplomu do wglądu. W przypadku wysyłki dokumentów pocztą prosimy o załączenie odpisu lub oryginału dyplomu do dokumentów (zwrot oryginału ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych)
- dyplom zagraniczny — prosimy o wcześniejsze zweryfikowanie, czy dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych w Polsce. Szczegóły pod linkiem: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach. Prosimy o załączenie potwierdzenia do dokumentów rekrutacyjnych. Kandydaci z zagranicznym dyplomem, uprawniającym do podjęcia studiów podyplomowych w Polsce, w momencie składania dokumentów zobowiązani są również do złożenia pr
Dodatkowe informacje
Wybrane sylwetki prowadzących:
- Łukasz Haromszeki
Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania Kadrami UE
we Wrocławiu. Kierownik SP NZZL i SP IHRM. Korodynator programy Executive MBA w
latach 2017-2020. Interdyscyplinarnie wykształcony specjalista ds. zarządzania
zasobami ludzkimi. Absolwent studiów magisterskich (2002) i doktoranckich
(2006) na Wydziale Gospodarki Narodowej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu,
Studiów Filozoficzno-Etycznych na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu
Wrocławskiego (2004), Studiów z Psychologii Zarządzania na Wydziale Nauk Historycznych
i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego (2012), Szkoły Praw Człowieka przy
Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka (2005), Studiów Przywództwa i Komunikacji
Społecznej w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie (2002). Uczestnik
kursów z zakresu psychologii i języka angielskiego w Diablo Valley College San
Ramon w Kalifornii (1999). Autor i współautor ponad 90 publikacji naukowych i
popularnonaukowych oraz opracowań specjalistycznych, w tym licznych strategii
rozwoju regionalnego i lokalnego. Konsultant i wykładowca w projektach
szkoleniowych i inwestycyjnych przeważnie współfinansowanych ze środków UE.
Ekspert m.in. Ethics and Research Integrity Team Komisji Europejskiej,
programów Interreg Central Europe, RPO WD, RPO WSL, RPO WP i PO WER na lata
2014-2020 m.in. w dziedzinach: Przystosowanie do zmian przedsiębiorstw i
pracowników, Kompetencje i kwalifikacje kadr pracowniczych przedsiębiorstw
sektora MŚP, Edukacja, Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw,
Zatrudnienie, Rozwój Regionalny. Członek międzynarodowych zespołów badawczych
HRM Practices of MNC-Subsidiaries in CEE (CEEIRT) i InterCons Research Team. W
ostatnich latach m.in. ekspert współtworzący „Opis uniwersalnych kompetencji
menedżerskich dla PARP w ramach projektu konkursowego pt. „Akademia menadżera
MSP” (2018); w projekcie doradczo-badawczym dotyczącym metod wdrażania
mechanizmów godzenia ról zawodowych i rodzinnych w polskich przedsiębiorstwach
(IARP 2016); w projekcie „Kapitał ludzki jako element wartości
przedsiębiorstwa” (PARP 2014 – 2015). Audytor w konkursie Lider ZZL (XVIII i
XIX edycji w 2017 i 2018 roku) organizowanym przez Instytut Pracy i Spraw
Socjalnych (audytowane przedsiębiorstwa otrzymały: bursztynową statuetkę za rok
2017 i złotą statuetkę za rok 2018). Główny wykonawca projektu badawczego
„Zasoby ludzkie jako strategiczny czynnik konkurencyjności firm realizujących
bezpośrednie inwestycje zagraniczne” finansowanego ze środków NCN nr
2016/23/B/HS4/00686 realizowany w latach 2017-2020, UE we Wrocławiu.
Zainteresowania badawcze i prowadzenie zajęć w języku polskim i angielskim w
obszarach: przywództwo organizacyjne, kierowanie przez wartości, etyka i CSR,
wywieranie wpływu, motywowanie pracowników, zarządzanie talentami.
- Marzena Stor
Jest kierownikiem Katedry Zarządzania Kadrami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i jednocześnie pracuje na stanowisku profesora Strategicznego Międzynarodowego Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest również opiekunem naukowym dwóch studiów podyplomowych: International Human Resources Management (IHRM) (w j. angielskim) oraz Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (w j. polskim). Przez kilka była dyrektorem Programu the Executive MBA. Uzyskane przez nią stopnie i tytuły to: doktor habilitowany nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, magister lingwistyki stosowanej oraz magister filologii angielskiej. Studiowała w Polsce i USA. Jej zainteresowania naukowo-badawcze obejmują: międzynarodowe i międzykulturowe aspekty ZZL, strategie biznesowe i ZZL, wypływ ZZL na wyniki przedsiębiorstwa, korporacje transnarodowe, zarządzanie kompetencjami, komunikacja interpersonalna w biznesie, zarządzanie zespołami międzynarodowymi. Wykłada w języku polskim i angielskim. Kierowała lub była współwykonawcą w ponad 25 różnych projektach badawczych, w tym międzynarodowych (np. Erasmus+). Od 2007 jest członkiem Międzynarodowego Zespołu Badawczego Europy Środkowej i Wschodnie, w którym uczestniczy ponad 20 krajów europejskich oraz partnerzy z USA. Uczestniczyła w wielu zagranicznych konferencjach naukowych z obszaru IHRM, w tym w prestiżowych konferencjach organizowanych przez czołowe uniwersytety europejskie i amerykańskie, na których prezentowała wyniki swoich badań. Jest recenzentem w kilku światowej renomy konferencjach naukowych, takich jak cykliczne organizowana IHRM Conference oraz Global Conference on IHRM. Jest też Przewodniczącą Rady Programowej cyklicznej ogólnopolskiej konferencji zt. Sukces w Zarządzaniu Kadrami, organizowanej przez jej Katedrę. Ponadto recenzuje artykuły naukowe dla takich topowych czasopism naukowych, jak International Business Review, Cross Cultural & Strategic Management, czy International Journal of Cross Cultural Management. Jej aktywność recenzencka i ekspercka jest również widoczna we współpracy z Narodowym Centrum Nauki. Jest autorką ponad 150 prac naukowych w j. polskim i angielskim. W swoim portfolio posiada około 30 różnych nagród za osiągnięcia naukowe, badawcze, publikacyjne i dydaktyczne. Oprócz pracy naukowej jej działalność zawodowa obejmuje współpracę z biznesem. Do tej pory kierowała wieloma projektami o charakterze rozwojowym i wdrożeniowym.
Zapisy zamknięte.