GWARANCJA URUCHOMIENIA!
Cele i charakterystyka studiów:
Celem studiów jest przygotowanie Cię do realizacji całościowego programu brandingu osobistego – od badań i audytu przez definiowanie tożsamości aż po opracowanie planu komunikacji i zarządzanie wizerunkiem.
Dzięki studiom nauczysz się tworzyć spójne i efektywne strategie marki osobistej, które pozwolą wyróżnić się na rynku i osiągnąć kluczowe cele wizerunkowe, komunikacyjne i sprzedażowe.
Dzięki studiom:
Kluczowe korzyści:
Więcej informacji o kierunku na stronie: strategicznypersonalbranding.pl.
Studia są kierowane do:
2 semestry, 192 godz.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
Fundamenty Strategii | ||
1. | Audyt zasobów marki osobistej | 8 |
2. | Analiza kompetencji i mocnych stron marki osobistej | 8 |
3. | Strategia marki osobistej | 8 |
4. | Coaching marki osobistej | 8 |
5. | Model biznesowy marki osobistej | 8 |
6. | Projektowanie wizerunku i komunikacji marki osobistej | 8 |
Budowanie siły marki | ||
7. | Autoprezentacja i wykorzystanie storytellingu w wystąpieniach i prezentacjach | 8 |
8. | Public relations – budowanie relacji z mediami i partnerami biznesowymi | 8 |
9. | Networking - aktywne budowanie sieci kontaktów | 8 |
10. | Warsztaty copy - i webwritingu | 8 |
11. | Content marketingu w budowaniu marki osobistej | 8 |
12. | Boss branding - budowanie wizerunku kadry zarządzającej | 8 |
13. | Psychologia zachowań konsumenckich i wpływu społecznego w kreowaniu marki osobistej | 8 |
Komunikacja marki | ||
14. | Reklama usług i produktów cyfrowych | 8 |
15. | Nowoczesna sprzedaż usług i produktów, w tym produktów cyfrowych | 8 |
16. | Budowanie społeczności on-line | 8 |
17. | Marka osobista pracownika | 8 |
18. | Marka osobista na LinkedIn i social selling | 8 |
19. | Marka osobista na Facebooku i Instagramie | 8 |
Wdrożenie strategii | ||
20. | Identyfikacja wizualna marki i tworzenie contentu – praca z obrazem, animacją i wideo – warsztaty z Canvą | 8 |
21. | Projektowanie oferty i tworzenie portfolio | 8 |
22. | Platformy, oprogramowanie i narzędzia biznesu on-line marki osobistej | 8 |
23. | Źródła finansowania rozwoju marki osobistej | 8 |
24. | Prezentacje biznesowe – przygotowanie i prowadzenie | 8 |
RAZEM | 192 |
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:
Kierownik studiów podyplomowych przed rozpoczęciem zajęć przesyła szczegółowe informacje organizacyjne oraz terminy zjazdów. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest wydawane w języku polskim, wraz z odpisem w języku angielskim.
95% zajęć na studiach Strategiczny Personal Branding prowadzą doświadczeni praktycy, specjaliści w swoich dziedzinach z wieloletnim doświadczeniem.
Kluczowi prowadzący: Piotr Bucki, Monika Czaplicka, Grzegorz Miecznikowski, Joanna Wrycza-Bakier, Beata Kapcewicz, Magdalena Urbaniak, Anna Wawszkiewicz, Bartosz Machnik, Agnieszka Sieminska, Krzysztof Murzyn, Wiola Królewicz, Patryk Kozioł, Mirek Urban, Karolina Ambroziak, Szymon Żak, Krzysztof Rynkiewicz, Estera Piwoni-Krzeszowska, Anna Marciszewska.
Pełną listę prowadzących znajdziesz tutaj.
dr hab. Anna Marciszewska, prof. UEW
Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstwa
tel. 601 580 613
e-mail: anna.marciszewska@ue.wroc.pl
pok. 7a, bud. B
6800 PLN
Cena promocyjna:
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
2 - dla os. indywidualnych, os. prowadzących działalność gospodarczą firm i instytucji
4 - wyłącznie dla os. indywidualnych
6 - wyłącznie dla os. indywidualnych
W tym celu prosimy o wiadomość mailową do koordynatora studiów z informacją o wybranej ilości rat.
W uzasadnionych przypadkach – za zgodą kierownika studiów podyplomowych – istnieje możliwość rozłożenia płatności na 8 rat. W takich sytuacjach wymagane jest złożenie podania z uzasadnieniem do kierownika studiów.
Ważne! Opłata za studia powinna zostać dokonana dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy i uruchomieniu kierunku. Numer konta do wpłat będzie widoczny po zalogowaniu na indywidualny profil słuchacza. W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów.
Nie pobieramy opłaty wpisowej.
Faktury VAT są wystawiane na życzenie i przesyłane mailowo zgodnie z zasadami umieszczonymi na stronie: https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/145,faktury.html
▶ Koordynator CKU
Agnieszka Manowska
tel: 71 36 80 452
e-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl
Rekrutacja na studia rozpoczyna się od wypełnienia formularza dostępnego na dole strony pod przyciskiem: ZAPISZ SIĘ NA STUDIA.
Aby wygenerować niezbędne dokumenty, kandydat powinien założyć w naszym systemie indywidualne konto. W zakładce Rekrutacja i dokumenty znajduje się krótka instrukcja dotycząca tego procesu.
Prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji. Można to zrobić:
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Kontakt.
W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych oraz dostępu do zespołów i zajęć w aplikacji MS TEAMS prosimy o kontakt z kierownikiem studiów.
Termin zakończenia rekrutacji: 2024-03-19
Termin uruchomienia studiów: 2024-03-09
Sprawdź: strategicznypersonalbranding.pl
Terminy spotkań - I semestr
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto