Studia kierowane są do wszystkich osób, które są zainteresowane zdobyciem specjalistycznej i pogłębionej wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie gromadzenia, analizy, wizualizacji oraz interpretacji danych z rynku e-commerce.
Zdobyte podczas studiów kompetencje pozwolą słuchaczom lepiej zrozumieć potrzeby i zachowania klientów oraz ich interakcje z platformami e-commerce. Analityka danych dostarcza bowiem informacji niezbędnych do podejmowania trafnych decyzji w zakresie strategii biznesowej, oferty produktowej/usługowej, strategii marketingowej czy zarządzania doświadczeniem klienta w handlu elektronicznym. Wykorzystanie danych w procesie podejmowania decyzji biznesowych jest kluczowe nie tylko z punktu widzenia klienta, ale także w kontekście lepszego zrozumienia najważniejszych konkurentów oraz analizy trendów i zmian zachodzących na rynku e-commerce.
W programie studiów przewidziano przedmioty z zakresu analizy i wizualizacji danych w obszarze e-commerce, w tym wykorzystania:
Do prowadzenia zajęć zaproszono ekspertów oraz praktyków biznesu z ogromną wiedzą i doświadczeniem praktycznym. Większość z nich posiada wieloletnie doświadczenie także w zakresie prowadzenia szkoleń w danym obszarze. Studia podyplomowe na kierunku Analityka e-commerce to nie tylko możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i umiejętności, ale również sieć kontaktów i wymiana doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży e-commerce oraz organizacjami partnerskimi.
Absolwenci studiów podyplomowych w tym obszarze to specjaliści z perspektywą awansu zawodowego i rozwoju w branży e-commerce, cenieni i poszukiwani na rynku pracy, w tym m.in. na stanowiskach: analityk e-commerce, analityk/tester UX, analityk ruchu na stronie internetowej, analityk danych marketingowych czy specjalista/manager ds. customer experience.
Studia adresowane są do:
2 semestry, 168 godz.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Wprowadzenie do analizy danych w programie R i Statistica | 16 |
2. | Wprowadzenie do języka SQL | 12 |
3. | Podstawy wielowymiarowej analizy danych | 8 |
4. | Badanie preferencji i modele zmiennych ukrytych | 12 |
5. | Modelowanie zachowań e-konsumentów | 16 |
6. | e-Marketing | 8 |
7. | Wizualizacja danych w PowerBI | 24 |
8. | Narzędzia Google analytics | 16 |
9. | Analiza koszykowa i analiza sekwencji | 8 |
10. | Badania opinii e-konsumentów | 8 |
11. | Badania doświadczeń użytkowników (UX) | 16 |
12. | Projektowanie i zarządzanie doświadczeniami klientów (CX) | 16 |
13. | Cyfrowe badania ilościowe | 8 |
RAZEM | 168 |
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
Egzamin końcowy ma formę: ustną i odbywa się w trybie stacjonarnym.
Forma egzaminu może ulec zmianie. O ostatecznej formie zaliczenia decyduje kierownik studiów podyplomowych.
W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:
Kierownik studiów podyplomowych przed rozpoczęciem zajęć przesyła szczegółowe informacje organizacyjne oraz terminy zjazdów. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest wydawane w języku polskim, wraz z odpisem w języku angielskim.
Zajęcia będą prowadzone przez doświadczonych pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz praktyków z wieloletnim stażem. Wśród nich są:
dr hab. Bartłomiej Jefmański, prof. UEW
Katedra Ekonometrii i Informatyki
5700 PLN
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
2 - dla os. indywidualnych, os. prowadzących działalność gospodarczą firm i instytucji
4 - wyłącznie dla os. indywidualnych
6 - wyłącznie dla os. indywidualnych
W tym celu prosimy o wiadomość mailową do koordynatora studiów z informacją o wybranej ilości rat.
W uzasadnionych przypadkach – za zgodą kierownika studiów podyplomowych – istnieje możliwość rozłożenia płatności na 8 rat. W takich sytuacjach wymagane jest złożenie podania z uzasadnieniem do kierownika studiów.
Ważne! Opłata za studia powinna zostać dokonana dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy i uruchomieniu kierunku. Numer konta do wpłat będzie widoczny po zalogowaniu na indywidualny profil słuchacza. W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów.
Nie pobieramy opłaty wpisowej.
Faktury VAT są wystawiane na życzenie i przesyłane mailowo zgodnie z zasadami umieszczonymi na stronie: https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/145,faktury.html
▶ Koordynator CKU
Agnieszka Manowska
tel: 71 36 80 452
e-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl
Rekrutacja na studia rozpoczyna się od wypełnienia formularza dostępnego na dole strony pod przyciskiem: ZAPISZ SIĘ NA STUDIA.
Aby wygenerować niezbędne dokumenty, kandydat powinien założyć w naszym systemie indywidualne konto. W zakładce Rekrutacja i dokumenty znajduje się krótka instrukcja dotycząca tego procesu.
Prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji. Można to zrobić:
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Kontakt.
W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych oraz dostępu do zespołów i zajęć w aplikacji MS TEAMS prosimy o kontakt z kierownikiem studiów.
Termin zakończenia rekrutacji: 2024-02-29
Termin uruchomienia studiów: 2024-03-16
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto