Celem studiów jest zdobycie przez słuchaczy wiedzy i praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami zarządzania i marketingu w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm.
Warsztatowy charakter zajęć, praktyczne ćwiczenia i symulacje decyzyjne wprowadzą słuchaczy w obszary rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych wyzwalając kreatywność myślenia i działania.
Studia adresowane są do osób, które pragną zdobyć i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania marketingowego firmą i nabyć umiejętności praktycznego posługiwania się instrumentami marketingowymi w tworzeniu strategii firmy i w budowaniu jej przewagi konkurencyjnej. Zapraszamy menedżerów, marketingowców, właścicieli firm oraz osoby, które planują rozpocząć karierę w pionach marketingowych firm.
2 semestry, 220 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Mechanizm rynkowy z podst. marketingu | 12 |
2. | Marketing (cases study) | 12 |
3. | Techniki kreatywne w marketingu | 12 |
4. | Zarządzanie firmą | 10 |
5. | Zarządzanie marketingowe | 12 |
6. | Finanse przedsiębiorstw - zarządzanie | 12 |
7. | Zarządzanie strategiczne | 10 |
8. | Controlling w zarządzaniu firmą | 10 |
9. | Podstawy rachunkowości | 12 |
10. | Zarządzanie relacjami z klientem (programy lojalnościowe) | 12 |
11. | Negocjacje w biznesie | 12 |
12. | Metody i techniki badań marketingowych | 12 |
13. | Zarządzanie promocją (reklama, public relations) | 12 |
14. | Zachowania konsumentów na rynku | 12 |
15. | Marketing w Internecie i social media | 12 |
16. | Marketingowa gra symulacyjna MARKSTRAT | 12 |
17. | Marketing społecznie odpowiedzialny | 12 |
18. | Marketing w administracji i organizacjach pozarządowych | 10 |
19. | Seminarium | 12 |
RAZEM | 220 |
• wszystkie przedmioty zaliczane są na stopień
• w trakcie studiów słuchacze przygotowują pracę dyplomową pod kierunkiem promotora
• warunkiem pozytywnego ukończenia studiów i uzyskania dyplomu jest zaliczenie wszystkich przedmiotów, przygotowanie pracy dyplomowej i jej obrona
• organizator: Wydział Nauk Ekonomicznych
• zajęcia rozpoczynają się na przełomie października/ listopada w semestrze zimowym oraz na przełomie lutego/ marca w semestrze letnim
• zajęcia są realizowane co 2 tygodnie w soboty i niedziele
Pracownicy naukowo-dydaktyczni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
tel. 7136 80 226
e-mail: barbara.iwankiewicz-rak@ue.wroc.pl
pok. 6A, bud. B
prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
tel. 7136 80 226
e-mail: barbara.iwankiewicz-rak@ue.wroc.pl
pok. 6A, bud. B
4200 PLN
płatność w całości lub w 2 ratach
Dziekanat Wydziału Nauk Ekonomicznych
tel.: 71 36 80 163, e-mail: a.lazikowska@ue.wroc.pl lub dzgnz@ue.wroc.pl
bud. A1, pok. 134
Termin zakończenia rekrutacji: 2012-10-15
Termin uruchomienia studiów: 2012-10-27
Dodatkowych informacji dotyczących organizacji studiów udziela Kierownik Studiów
i Sekretariat Instytutu Marketingu
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto