
Studia podyplomowe Zarządzanie rozwojem sprzedaży i ekspansją zagraniczną to prestiżowy kierunek, opracowany i realizowany we współpracy z CCC S.A. Celem studiów jest nabycie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności menedżerskich w obszarze zarządzania rozwojem sprzedaży i ekspansją zagraniczną sieci detalicznych, stanowiących końcowy fragment łańcucha produkcji i sprzedaży firmy międzynarodowej. Podjęcie studiów umożliwia praktyczne przygotowanie do pracy w międzynarodowej grupie kapitałowej.
Dodatkowo nasze studia to:
Program adresowany jest do osób: zainteresowanych karierą w międzynarodowej firmie z polskim kapitałem, znających języki (angielski, niemiecki lub inny język obcy na zaawansowanym poziomie), chcących poznać strategię międzynarodowych sieci detalicznych i osób gotowych do podjęcia lub zmiany zatrudnienia po ukończeniu studiów.
2 semestry, 176 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
| Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
|---|---|---|
| ZARZĄDZANIE PRODUKTEM | ||
| 1. | Trendy technologiczne kształtujące biznes na najbliższe 3 lata | 4 |
| 2. | Proces budowania kolekcji produktowej | 12 |
| 3. | Logistyka międzynarodowa | 8 |
| SPRZEDAŻ | ||
| 4. | Planowanie sprzedaży | 8 |
| 5. | Zarządzanie sprzedażą | 8 |
| 6. | Controlling, analiza i budżetowanie sprzedaży | 8 |
| 7. | Strategie i techniki Visual Merchandisingu | 16 |
| 8. | Negocjacje | 8 |
| 9. | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 8 |
| MARKETING i OMNICHANNEL | ||
| 10. | Strategie marketingowe i pozycjonowanie marki | 8 |
| 11. | Marketing sprzedaży | 8 |
| 12. | Marketing on-line | 8 |
| 13. | E-commerce | 8 |
| 14. | Efekt ROPO - studium przypadku | 4 |
| ZARZĄDZANIE EKSPANSJĄ ZAGRANICZNĄ | ||
| 15. | Strategie międzynarodowe i strategie sieci | 8 |
| 16. | Zarządzanie międzynarodowe w branży fashion | 16 |
| 17. | Prawne aspekty sprzedaży i funkcjonowania grupy kapitałowej | 8 |
| 18. | Różnice kulturowe i etykieta biznesu | 12 |
| 19. | Wybrane aspekty zarządzania projektami | 8 |
| 20. | Egzamin | 8 |
| RAZEM | 176 | |
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego w formie case study, sprawdzającego wiedzę i umiejętności zdobyte podczas studiów.
Zajęcia odbywają się przeciętnie 2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) w godzinach 9.00-16.00. Realizowane są w nowoczesnych budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Materiały dydaktyczne i wszystkie niezbędne informacje dla słuchaczy zamieszczane są na platformie internetowej. W trosce o najwyższą jakość nauczania studia podlegają systematycznej ewaluacji.
Zajęcia na studiach prowadzą doświadczeni przedstawiciele praktyki gospodarczej, m.in. kadra menedżerska CCC S.A. i innych kluczowych pracodawców w regionie, oraz doświadczeni wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zaangażowani wykładowcy i trenerzy posiadają certyfikaty i uzyskują najwyższe oceny w procesie ewaluacji.
mgr Klaudia Migasiewicz
e-mail: klaudia.anna.migasiewicz@ue.wroc.pl
pok. 9, bud. CKU
prof. dr hab. Jerzy Niemczyk
Katedra Strategii i Metod Zarządzania
tel. 71 36 80 651
e-mail: jerzy.niemczyk@ue.wroc.pl
2300 PLN
opłata słuchacza, studia dofinansowane są przez CCC
*zwrot kosztów za studia po zatrudnieniu przez firmę
UE - Kierownik studiów: mgr Klaudia Migasiewicz, 502503973, klaudia.migasiewicz@ue.wroc.pl
Adres do wysyłki dokumentów: Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Godziny otwarcia biura znajdują się na stronie: http://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/kontakt.html
Termin zakończenia rekrutacji: 2018-04-08
Termin uruchomienia studiów: 2018-04-14
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto