Studia dają możliwość rozwoju wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu zarządzania projektami i podmiotami w agrobiznesie. Celem studiów jest lepsze przygotowanie absolwentów do pracy w charakterze specjalisty ds. organizacji i zarządzania oraz marketingu w podmiotach agrobiznesu, w tym m.in.:
Wszechstronne przygotowanie teoretyczne i praktyczne absolwentów jest także istotne w rozwijaniu kompetencji osób prowadzących własną działalność gospodarczą w obszarze agrobiznesu. Absolwenci studiów posiadać będą szeroki zakres wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nauk ekonomicznych i nauk pokrewnych, z uwzględnieniem specjalistycznych wymagań sektora agrobiznesu.
Studia są przeznaczone dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania oraz marketingu w agrobiznesie. Program studium został tak opracowany, aby umożliwić słuchaczom bez wykształcenia i praktyki z zakresu agrobiznesu zdobycie nowych kwalifikacji. Adresatami studiów mogą być również osoby zatrudnione w podmiotach gospodarczych i instytucjach z obszaru agrobiznesu oraz absolwenci studiów rolniczych chcący rozwinąć wiedzę, umiejętności i kompetencje menadżerskie. O przyjęcie na studia mogą ubiegać się osoby, które mają dyplom ukończenia studiów wyższych. Kierunek bądź specjalność ukończonych studiów nie ma wpływu na przyjęcie na studia.
2 semestry, 160 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Współczesna koncepcja agrobiznesu | 8 |
2. | Wybrane zagadnienia rynku rolno-spożywczego | 4 |
3. | Podstawy organizacji i zarządzania w agrobiznesie | 8 |
4. | Źródła finansowania działalności gospodarczej w obszarze agrobiznesu | 4 |
5. | Zarządzanie finansami w podmiotach agrobiznesu | 8 |
6. | Opodatkowanie działalności gospodarczej w agrobiznesie | 8 |
7. | Podstawy rachunkowości w agrobiznesie | 8 |
8. | Zarządzanie kosztami i rentownością podmiotów agrobiznesu (8A + 8L) | 16 |
9. | Zarządzanie projektami w obszarze agrobiznesu (8A + 8L) | 16 |
10. | Podstawy zarządzania produkcją i produktem w podmiotach agrobiznesu | 8 |
11. | Logistyka w podmiotach agrobiznesu | 8 |
12. | Zarządzanie jakością w agrobiznesie | 16 |
13. | Zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiotach agrobiznesu | 8 |
14. | Kształtowanie kompetencji menedżerskich | 8 |
15. | Metody i narzędzia marketingu w agrobiznesie | 8 |
16. | Przygotowanie i realizacja projektów marketingowych | 8 |
17. | Analiza rynku i badania marketingowe w agrobiznesie | 8 |
18. | Innowacyjne metody wspomagające zarządzanie podmiotami agrobiznesu | 8 |
RAZEM | 160 |
Kadrę dydaktyczną stanowią doświadczeni wykładowcy i trenerzy. Wśród prowadzących znajdują się pracownicy naukowi Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu posiadający znaczny dorobek naukowo – badawczy i bogate doświadczenie w działalności szkoleniowo-doradczej na rzecz praktyki gospodarczej.
dr hab. inż. Arkadiusz Piwowar, prof. UEW
e-mail: arkadiusz.piwowar@ue.wroc.pl
pok. 237, bud. D
4500 PLN
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na dwie równe raty płatne przed rozpoczęciem semestrów.
mgr Agnieszka Łazikowska Centrum Kształcenia Ustawicznego tel. 71 36 80 452, e-mail: agnieszka.lazikowska@ue.wroc.pl pok. 4, bud. CKU, ul. Kamienna 43-59, Wrocław
Termin zakończenia rekrutacji: 2016-09-30
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto