Rekrutacja do
Rekrutacja zakończona
Cele i charakterystyka studiów
Cele i charakterystyka studiów:
Celem studiów jest przygotowanie Cię do realizacji całościowego programu brandingu osobistego – od badań i audytu przez definiowanie tożsamości aż po opracowanie planu komunikacji i zarządzanie wizerunkiem.
Dzięki studiom nauczysz się tworzyć spójne i efektywne strategie marki osobistej, które pozwolą wyróżnić się na rynku i osiągnąć kluczowe cele wizerunkowe, komunikacyjne i sprzedażowe.
Dzięki studiom:
- od początku do końca poznasz proces tworzenia strategii marki osobistej
- wszechstronnie i całościowo przygotujemy Cię do zbudowania własnej marki lub marki osobistej klienta
- poznasz liczne narzędzia, techniki i metody, które ułatwią Ci przygotowanie strategii marki osobistej dla siebie i/lub klienta
Kluczowe korzyści:
- 95% zajęć z praktykami, doświadczonymi ekspertami
- bieżące konsultacje dotyczące opracowywanego projektu strategii marki osobistej ze strategiem marki
- warsztatowa, narzędziowa i projektowa forma zajęć w formule case study, ćwiczeń, wdrożeń i projektów
- możliwość konsultacji z prowadzącymi zajęcia
- dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, w której na bieżąco dzielimy się wiedzą oraz odpowiadamy na pytania
- dyplom ukończenia studiów w wymiarze 192 godzin zajęć dydaktycznych
Więcej informacji o kierunku na stronie: strategicznypersonalbranding.pl.
Adresaci
Studia są kierowane do:
- solo przedsiębiorców, w tym freelancerów i początkujących przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą
- właścicieli i/lub współwłaścicieli małych i średnich firm oraz startupów
- twórców, liderów opinii, liderów społeczności
- doradców wizerunkowych
- doradców zawodowych
- specjalistów z agencji strategicznych, PR i marketingowych pracujących dla marek osobistych, budujących strategie marek osobistych lub planujących rozszerzyć zakres swojej działalności o te usługi
- pracowników organizacjach non-profit i jednostek samorządowych, np. urzędów gmin, powiatów, województw, odpowiedzialnych za budowanie strategii komunikacji i/ lub wizerunku osób publicznych
- pracowników firm doradczo-szkoleniowych działających w obszarze marki osobistej i/ lub zarządzania wizerunkiem
- wszystkich osób zainteresowanych tematem strategicznego budowania marki osobistej oraz zarządzania marką osobistą
Czas trwania i liczba godzin
2 semestry, 192 godz.
Program studiów
Pobierz program studiów do wydruku
| Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
|
Fundamenty Strategii
|
| 1. |
Audyt zasobów marki osobistej |
8 |
| 2. |
Analiza kompetencji i mocnych stron marki osobistej |
8 |
| 3. |
Strategia marki osobistej |
8 |
| 4. |
Coaching marki osobistej |
8 |
| 5. |
Model biznesowy marki osobistej |
8 |
| 6. |
Projektowanie wizerunku i komunikacji marki osobistej |
8 |
|
Budowanie siły marki
|
| 7. |
Autoprezentacja i wykorzystanie storytellingu w wystąpieniach i prezentacjach |
8 |
| 8. |
Public relations – budowanie relacji z mediami i partnerami biznesowymi |
8 |
| 9. |
Networking - aktywne budowanie sieci kontaktów |
8 |
| 10. |
Warsztaty copy - i webwritingu |
8 |
| 11. |
Content marketingu w budowaniu marki osobistej |
8 |
| 12. |
Boss branding - budowanie wizerunku kadry zarządzającej |
8 |
| 13. |
Psychologia zachowań konsumenckich i wpływu społecznego w kreowaniu marki osobistej |
8 |
|
Komunikacja marki
|
| 14. |
Reklama usług i produktów cyfrowych |
8 |
| 15. |
Nowoczesna sprzedaż usług i produktów, w tym produktów cyfrowych |
8 |
| 16. |
Budowanie społeczności on-line |
8 |
| 17. |
Marka osobista pracownika |
8 |
| 18. |
Marka osobista na LinkedIn i social selling |
8 |
| 19. |
Marka osobista na Facebooku i Instagramie |
8 |
|
Wdrożenie strategii
|
| 20. |
Identyfikacja wizualna marki i tworzenie contentu – praca z obrazem, animacją i wideo – warsztaty z Canvą |
8 |
| 21. |
Projektowanie oferty i tworzenie portfolio |
8 |
| 22. |
Platformy, oprogramowanie i narzędzia biznesu on-line marki osobistej |
8 |
| 23. |
Źródła finansowania rozwoju marki osobistej |
8 |
| 24. |
Prezentacje biznesowe – przygotowanie i prowadzenie |
8 |
|
RAZEM |
192 |
Warunki i sposób zaliczenia studiów
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
- obecność na zajęciach (minimum 80%)
- otrzymanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów na warunkach określonych przez prowadzących zajęcia
- uzyskanie pozytywnej oceny z projektu, którym jest opracowanie strategii marki osobistej dla siebie lub klienta
- uregulowanie wszystkich należnych opłat za studia
Organizacja studiów
- zajęcia są prowadzone online - wyłącznie zdalnie na platformie Teams (o ewentualnych zmianach informują prowadzący)
- studia w trybie zaocznym: weekendowym
- liczba zjazdów: 12
- zajęcia odbywają się mniej więcej co 2-3 tygodnie.
Planowane terminy zjazdów w semestrze pierwszym: 8 i 9 marca 2025 r. ; 22 i 23 marca 2025 r.; 5 i 6 kwietnia 2025 r.; 10 i 11 maja 2025 r.; 24 i 25 maja 2025 r.; 14 i 15 czerwca 2025 r..
- język: polski
W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:
- indywidualne konto na platformie Microsoft 365 (a w nim m.in.: pakiet Office, Teams, Forms, OneDrive)
- materiały dydaktyczne
- dostęp do zasobów biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego
- możliwość konsultacji z prowadzącymi zajęcia
- dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
Kierownik studiów podyplomowych przed rozpoczęciem zajęć przesyła szczegółowe informacje organizacyjne oraz terminy zjazdów. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest wydawane w języku polskim, wraz z odpisem w języku angielskim.
Kadra dydaktyczna
95% zajęć na studiach Strategiczny Personal Branding prowadzą doświadczeni praktycy, specjaliści w swoich dziedzinach z wieloletnim doświadczeniem.
Kluczowi prowadzący:
Monika Czaplicka, Grzegorz Miecznikowski, Joanna Wrycza-Bekier, Anna Wawszkiewicz, Bartosz Machnik, Agnieszka Sieminska, Krzysztof Murzyn, Wiola Królewicz, Patryk Kozioł, Mirek Urban, Karolina Ambroziak, Szymon Żak, Krzysztof Rynkiewicz, Estera Piwoni-Krzeszowska, Anna Marciszewska.
Pełną listę prowadzących znajdziesz tutaj.
Kierownictwo i opieka naukowa
dr hab. Anna Marciszewska, prof. UEW
Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstwa
tel. 601 580 613
e-mail: anna.marciszewska@ue.wroc.pl
pok. 7a, bud. B
Cena
6800 PLN
Cena promocyjna:
- 6.500 PLN - dla absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego,
- 6.200 PLN - dla osób, które dokonają płatności jednorazowej.
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
2 - dla os. indywidualnych, os. prowadzących działalność gospodarczą, firm i instytucji
4 - wyłącznie dla os. indywidualnych
6 - wyłącznie dla os. indywidualnych
W tym celu prosimy o wiadomość mailową do koordynatora studiów z informacją o wybranej ilości rat.
Ważne! Opłata za studia powinna zostać dokonana dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy i uruchomieniu kierunku. Numer konta do wpłat będzie widoczny po zalogowaniu na indywidualny profil słuchacza. W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów.
Nie pobieramy opłaty wpisowej.
Faktury VAT są wystawiane na życzenie i przesyłane mailowo zgodnie z zasadami umieszczonymi na stronie: https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/145,faktury.html
▶ Koordynator CKU
Aleksandra Wyrzucka
tel: 71 36 80 452
e-mail: aleksandra.wyrzucka@ue.wroc.pl
Rekrutacja na studia rozpoczyna się od wypełnienia formularza dostępnego na dole strony pod przyciskiem: ZAPISZ SIĘ NA STUDIA.
Aby wygenerować niezbędne dokumenty, kandydat powinien założyć w naszym systemie indywidualne konto. W zakładce Rekrutacja i dokumenty znajduje się krótka instrukcja dotycząca tego procesu.
Prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji.
Można to zrobić:
- osobiście lub przez osobę trzecią w biurze studiów podyplomowych CKU
- umieszczając dokumenty w skrzynce korespondencyjnej znajdującej się w budynku CKU
- przesyłając je pocztą na adres do korespondencji.
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Kontakt.
W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych oraz dostępu do zespołów i zajęć w aplikacji MS TEAMS prosimy o kontakt z kierownikiem studiów.
Terminy
Termin zakończenia rekrutacji: 2025-05-06
Termin uruchomienia studiów: 2025-03-08
Wymagane dokumenty
- podanie o przyjęcie na studia — wygenerowane z systemu
- formularz zgłoszeniowy (załącznik 1) — wygenerowany z systemu
- oświadczenie o pokryciu kosztów (w zależności od wybranego finansowania załącznik 2 lub 3) — wygenerowane z systemu
- dyplom ukończenia studiów wyższych — kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat, inżynier, magister, mgr inż.) oraz oryginał lub odpis dyplomu do wglądu. W przypadku wysyłki dokumentów pocztą prosimy o załączenie odpisu lub oryginału dyplomu do dokumentów (zwrot oryginału ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych)
- dyplom zagraniczny — prosimy o wcześniejsze zweryfikowanie, czy dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych w Polsce. Szczegóły pod linkiem: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach. Prosimy o załączenie potwierdzenia do dokumentów rekrutacyjnych. Kandydaci z zagranicznym dyplomem, uprawniającym do podjęcia studiów podyplomowych w Polsce, w momencie składania dokumentów zobowiązani są również do złożenia przysięgłego tłumaczenia dyplomu na język polski
- dowód osobisty — do wglądu (w przypadku wysyłania dokumentów pocztą lub dostarczenie ich przez osoby trzecie powinien zostać okazany w trakcie studiów). Nie przyjmujemy kserokopii dowodów osobistych
- dokumenty potwierdzające zmianę danych osobowych — w przypadku osób, których dane osobowe uległy zmianie (inne imię lub nazwisko w dowodzie osobistym/wizie/karcie pobytu i na dyplomie) - kserokopia dokumentu potwierdzającego zmianę i oryginał do wglądu (np. akt małżeństwa, decyzja administracyjna czy orzeczenie sądu)
- zezwolenie na pobyt dla osób spoza UE — dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce np. wiza lub karta pobytu (w przypadku wysyłania dokumentów pocztą lub dostarczenie ich przez osoby trzecie oryginały dokumentów powinny zostać okazane w trakcie studiów).
Dodatkowe informacje
Sprawdź: strategicznypersonalbranding.pl
Zapisy zamknięte.