Studia podyplomowe Marketing w usługach turystycznych to unikalna okazja, aby zdobyć kluczowe umiejętności i wiedzę, które pozwolą wyróżnić się na konkurencyjnym rynku turystycznym. Studia pozwolą słuchaczom pogłębić wiedzę na temat istoty i znaczenia marketingu oraz uzyskania i utrzymania przewagi konkurencyjnej na regionalnym i krajowym rynku turystycznym.
Program kierunku jest skrojony na miarę potrzeb zarówno początkujących, jak i doświadczonych specjalistów. Nasi słuchacze dowiedzą się jak:
Studia prowadzone w formule blended learning (część stacjonarnie — w Jeleniej Górze, część online na platformie Teams).
Nasza oferta kierowana jest do osób, które marzą o karierze w marketingu usług turystycznych. Sprawdzi się także dla tych, które pracują w charakterze menedżera, kierownika lub dyrektora marketingu w przedsiębiorstwach usługowych działających na rynku turystycznym.
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę w tym obszarze, czy chcesz usystematyzować i formalnie potwierdzić swoją wiedzę, ten kierunek otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe!
2 semestry, 160 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Marketing w turystyce | 12 |
2. | Budowanie strategii promocyjnych na rynku turystycznym | 12 |
3. | Zarządzanie personelem w obiektach turystycznych | 8 |
4. | Badanie rynku turystycznego | 12 |
5. | Kreowanie produktów turystycznych (design thinking) | 12 |
6. | Komunikacja marki w biznesie turystycznym | 8 |
7. | Internet i social media w usługach turystycznych | 12 |
8. | E-commerce w turystyce - Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i hotelarskich | 12 |
9. | Obsługa klienta w usługach turystycznych i hotelarskich | 12 |
10. | Prawo w turystyce i marketingu | 12 |
11. | Negocjacje i komunikacja społeczna | 12 |
12. | Zachowania konsumentów na rynku turystycznym | 8 |
13. | Budowanie relacji z klientami i partnerami na rynku turystycznym | 8 |
14. | Revenue management | 12 |
15. | Public relations – zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa turystycznego | 8 |
RAZEM | 160 |
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
Egzamin końcowy ma formę ustną i jest prowadzony w trybie stacjonarnym.
O ostatecznej formie zaliczenia decyduje kierownik studiów podyplomowych.
W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:
Kierownik studiów podyplomowych przed rozpoczęciem zajęć przesyła szczegółowe informacje organizacyjne oraz terminy zjazdów. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest wydawane w języku polskim, wraz z odpisem w języku angielskim.
Zajęcia będą prowadzone przez doświadczonych pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz praktyków wyspecjalizowanych w zakresie marketingu w usługach turystycznych - menedżerowie, konsultanci oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą w sferze usług turystycznych, a także praktycy reprezentujący organizacje turystyczne.
dr Piotr Zawadzki
Katedra Marketingu i Zarządzania Informacją Turystyczną
tel. 691-943-107
e-mail: piotr.zawadzki@ue.wroc.pl
pok. 24, bud. H
5000 PLN
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
2 - dla os. indywidualnych, os. prowadzących działalność gospodarczą, firm i instytucji
4 - wyłącznie dla os. indywidualnych
6 - wyłącznie dla os. indywidualnych
W tym celu prosimy o wiadomość mailową do koordynatora studiów z informacją o wybranej ilości rat.
Ważne! Opłata za studia powinna zostać dokonana dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy i uruchomieniu kierunku. Numer konta do wpłat będzie widoczny po zalogowaniu na indywidualny profil słuchacza. W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów.
Nie pobieramy opłaty wpisowej.
Faktury VAT są wystawiane na życzenie i przesyłane mailowo zgodnie z zasadami umieszczonymi na stronie: https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/145,faktury.html
▶ Koordynator CKU
Agnieszka Manowska
tel: 71 36 80 452
e-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl
Rekrutacja na studia rozpoczyna się od wypełnienia formularza dostępnego na dole strony pod przyciskiem: ZAPISZ SIĘ NA STUDIA.
Aby wygenerować niezbędne dokumenty, kandydat powinien założyć w naszym systemie indywidualne konto. W zakładce Rekrutacja i dokumenty znajduje się krótka instrukcja dotycząca tego procesu.
Prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji. Można to zrobić:
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Kontakt.
W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych oraz dostępu do zespołów i zajęć w aplikacji MS TEAMS prosimy o kontakt z kierownikiem studiów.
Termin zakończenia rekrutacji: 2024-10-31
Termin uruchomienia studiów: 2024-10-26
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto