Strona WWW: http://ecommerce.ue.wroc.pl
Studia podyplomowe realizowane z liderami polskiego rynku e-commerce, między innymi: X-kom, Empik, Ceneo, Brand 24, LiveChat, Divante, FreshMail, Landingi, Ever for Brands pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.
Rola rynku e-commerce rośnie dynamicznie i w najbliższych latach będzie się sukcesywnie zwiększać. Dlatego zaprojektowaliśmy kierunek, który daje szansę na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności związanych z projektowaniem prowadzeniem i skalowaniem projektów e-commerce. Dzięki współpracy z biznesem dajemy słuchaczom możliwość pracy na prawdziwych case studies pod okiem założycieli i menadżerów z firm, które osiągają sukcesy na polskim i międzynarodowym rynku.
Uczestnicy studiów podyplomowych zdobywają kompetencje do zarządzania projektami e-commerce w organizacjach o różnych formach prawno-organizacyjnych, funkcjonujących na rynku, jak i dopiero planujących uruchomić działalność. Program studiów będzie odpowiedni dla osób prowadzących działalność komercyjną i non-profit.
Absolwent studiów będzie przygotowany opracowywania i zarządzania projektami e-commerce, pełnienia funkcji kierownika projektu oraz bycia efektywnym członkiem zespołu projektowego.
Zajęcia mają charakter warsztatowy, a program jest dopasowany tak, by był ciekawy i atrakcyjny zarówno dla osób na początku zawodowej drogi jak i tych, które chcą pogłębić swoje umiejętności.
Dodatkową wartością kierunku jest możliwość networkingu - dostęp do zamkniętej grupy słuchaczy i absolwentów na Facebooku oraz ciekawych materiałów. To studia podyplomowe dla wszystkich, którzy chcą podnieść kwalifikacje, pracować na prawdziwych case studies, wypracować lub dopracować pomysł na autorski e-biznes.
Więcej informacji o kierunku na stronie http://ecommerce.ue.wroc.pl/.
Studia kierowane do osób, które:
2 semestry, 202 godz.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Zarządzanie projektami – wprowadzenie | 4 |
2. | Podstawy e-commerce | 8 |
3. | Zarządzanie procesami w przedsięwzięciach projektowych | 4 |
4. | Metodyki zarządzania projektami e-commerce | 16 |
5. | Public relation w projektach e-commerce | 8 |
6. | Strategia marketingowa i dobór narzędzi komunikacji | 8 |
7. | Zarządzanie lojalnością klienta | 4 |
8. | Model biznesowy e-commerce | 8 |
9. | Strategia marki | 8 |
10. | E-commerce - jak prowadzić własne przedsięwzięcie projektowe | 16 |
11. | Technologia w projektach e-commerce | 8 |
12. | Narzędzia informatyczne wspierające przedsięwzięcia e-commerce | 16 |
13. | Projekty e-commerce - case study | 16 |
14. | Usability i analityka w serwisach e-commerce | 8 |
15. | Narzędzia analityczne i SEO | 16 |
16. | Marketing treści | 8 |
17. | Tworzenie treści stron internetowych przedsięwzięć projektowych | 16 |
18. | Prawo w handlu elektronicznym | 8 |
19. | Finansowanie projektów e-commerce | 4 |
20. | Bezpieczeństwo w e-commerce | 4 |
21. | Ryzyko w przedsięwzięciach e-commerce | 8 |
22. | Warsztaty projektowe | 6 |
23. | Egzamin końcowy | 0 |
RAZEM | 202 |
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
Egzamin końcowy ma formę ustną. Egzamin odbywa się w trybie stacjonarnym.
Forma egzaminu może ulec zmianie. O ostatecznej formie zaliczenia decyduje kierownik studiów podyplomowych.
W ramach studiów na tym kierunku oferujemy:
Kierownik studiów podyplomowych przed rozpoczęciem zajęć przesyła szczegółowe informacje organizacyjne oraz terminy zjazdów.
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych jest wydawane w języku polskim, wraz z odpisem w języku angielskim.
Atutem studiów jest dobrany ze szczególną starannością zespół wykładowców, który tworzą: pracownicy, menedżerowie firm i osoby posiadające doświadczenie w branży e-commerce oraz naukowcy reprezentujący ośrodki akademickie związane z problematyką e-commerce. Zajęcia prowadzone przez praktyków stanowią 80% godzin dydaktycznych. Prowadzący z doświadczeniem praktycznym to przedstawiciele liderów branży e-commerce (np. Ceneo.pl, X-kom, Empik, Interaktywnie.com, Brand24, LiveChat, FreshMail, Landingi), realizujący tego typu projekty również w skali międzynarodowej.
dr hab. Anna Marciszewska, prof. UEW
Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstwa
tel. 601 580 613
e-mail: anna.marciszewska@ue.wroc.pl
pok. 7a, bud. B
5200 PLN
Cena promocyjna:
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty:
2 - dla os. indywidualnych, os. prowadzących działalność gospodarczą firm i instytucji
4 - wyłącznie dla os. indywidualnych
6 - wyłącznie dla os. indywidualnych
W tym celu prosimy o wiadomość mailową do koordynatora studiów z informacją o wybranej ilości rat.
W uzasadnionych przypadkach – za zgodą kierownika studiów podyplomowych – istnieje możliwość rozłożenia płatności na 8 rat. W takich sytuacjach wymagane jest złożenie podania z uzasadnieniem do kierownika studiów.
Ważne! Opłata za studia powinna zostać dokonana dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy i uruchomieniu kierunku. Numer konta do wpłat będzie widoczny po zalogowaniu na indywidualny profil słuchacza. W tytule prosimy wpisać imię, nazwisko i kierunek studiów.
Nie pobieramy opłaty wpisowej.
Faktury VAT są wystawiane na żądanie i przesyłane mailowo zgodnie z zasadami umieszczonymi na stronie: https://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/145,faktury.html
▶ Koordynator CKU
Agnieszka Manowska
tel: 71 36 80 452
e-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl
Rekrutacja na studia rozpoczyna się od wypełnienia formularza dostępnego na dole strony pod przyciskiem: ZAPISZ SIĘ NA STUDIA.
Kandydat, aby wygenerować niezbędne dokumenty, powinien założyć indywidualne konto w systemie.
Szczegółowa lista dokumentów rekrutacyjnych znajduje się w sekcji Wymagane dokumenty.
Komplet dokumentów rekrutacyjnych prosimy dostarczyć do biura (pok. nr 3) lub skrzynki korespondencyjnej w budynku CKU pod adresem:
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43-45
53-307 Wrocław
Szczegółowe informacje dotyczące godzin przyjmowania dokumentów znajdują się w zakładce Kontakt.
Dokumenty można również przesyłać pocztą na adres:
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
z dopiskiem REKRUTACJA Studia Podyplomowe i nazwą wybranego kierunku studiów
Komplet dokumentów w formie papierowej powinien zostać dostarczony do biura CKU najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji.
W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych prosimy o kontakt z kierownikiem studiów.
Termin zakończenia rekrutacji: 2022-11-15
Termin uruchomienia studiów: 2022-10-22
Na stronie studiów Projekty E-commerce znajdziesz szczegóły programu i referencje uczestników poprzednich edycji.
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto