Menedżer produktu jest osobą koordynującą różne sfery zarządzania. Jego kompetencje muszą opierać się na umiejętnościach kalkulacji i kontroli kosztów oraz cen, organizowania i analizowania badań marketingowych, kształtowania produktu i jego wartości, rozwijania nowych produktów, planowania kampanii reklamowych i szeregu innych działań stanowiących styk świata marketingu i innych funkcji zarządczych przedsiębiorstwa. Celem studium jest kształcenie/przygotowanie osób do wykonywania wymienionych powyżej czynności.
Korzyści dla uczestników jest opanowanie umiejętności w zakresie:
• analizy i planowania działań marketingowych
• planowania kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych wspierających produkt lub budujących wartość marek produktów
• planowania rozwoju nowych produktów i zarządzania zmianami produktów istniejących na rynku
• organizowania badań marketingowych i analizy ich wyników analizowania i kontroli sytuacji finansowej produktu
Osób pełniących funkcję menedżerów/kierowników produktów lub grup produktów lub w swoich kompetencjach odpowiadających za planowanie działań marketingowych związanych z ofertą (produktami) przedsiębiorstwa. Warunki uczestnictwa w studium: dyplom ukończeni
1 semestr, 228 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Współczesne koncepcje zarządzania (wykład) | 12 |
2. | Współczesne koncepcje marketingowe (wykład) | 12 |
3. | Zarządzanie projektami (konwersatoria) | 12 |
4. | Zarządzanie marketingowe (wykład + ćwiczenia) | 16 |
5. | Prognozowanie sprzedaży produktów (wykład + laboratorium) | 16 |
6. | Kreowanie wartości marki produktu (konwersatoria) | 12 |
7. | Zarządzanie rozwojem produktu (konwersatoria) | 12 |
8. | Planowanie kampanii reklamowej (konwersatoria) | 16 |
9. | Warsztaty: Kreowanie komunikatów reklamowych | 12 |
10. | Działania marketingowe w Internecie (konwersatoria) | 12 |
11. | Marketingowa Gra Strategiczna | 16 |
12. | Organizacja i zastosowania ilościowych badań marketingowych – aspekty praktyczne (konwersatoria) | 12 |
13. | Jakościowe badania marketingowe (konwersatoria) | 12 |
14. | Rachunkowość zarządcza (wykład) | 12 |
15. | Zarządzanie cenami produktów (konwersatoria) | 12 |
16. | Controlling produkcji i marketingu (konwersatoria) | 16 |
17. | Seminarium | 16 |
RAZEM | 228 |
• otrzymanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów
• obrona pracy seminaryjnej (pracy dyplomowej)
Uruchomienie Studium Podyplomowego Menedżer Produktu planowane jest w listopadzie 2012 r. Zajęcia odbywać będą się w soboty-niedziele (najczęściej co drugi tydzień) na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zakończenie studium jest planowane na początek czerwca 2013 roku.
dr hab. Monika Hajdas, prof. UEW
e-mail: monika.hajdas@ue.wroc.pl
pok. 11, bud. B
dr hab. Witold Kowal, prof. UE
tel. 071 368 02 31
e-mail: witold.kowal@ue.wroc.pl
pok. 1A, bud. B
4750 PLN
Istnieje możliwość zapłaty za studium w ratach.
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120
Dziekanat Wydziału Nauk Ekonomicznych
p. mgr Renata Majewska
tel.: 71 36 80 163, e-mail: renata.majewska@ue.wroc.pl
bud. A1, pok. 134
oraz
Instytut Marketingu,
tel.: 71 680 02 26, fax: 71 367 39 41
bud. O, pok. 202 lub 215
Termin zakończenia rekrutacji: 2012-10-15
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto