Celem Studiów jest przekazanie wiedzy z różnych obszarów public relations wraz z narzędziami do jej praktycznego stosowania, a także z zakresu wybranych aspektów społecznych procesu kreowania wizerunku. Znaczna część zajęć będzie prowadzona przy użyciu aktywnych form dydaktycznych, takich jak studia przypadków i ćwiczenia praktyczne, aby wykształcić umiejętności posługiwania się zdobytą wiedzą w procesie kreowania wizerunku przedsiębiorstw, organizacji i instytucji.
Studia podyplomowe "Public Relations" przeznaczone są dla osób zajmujących się działaniami public relations, tych wszystkich, którzy dostrzegają potrzebę kreowania pozytywnego wizerunku swojej firmy, organizacji czy instytucji, a także dla chcących zdobyć
2 semestry, 218 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Public relations we współczesnych koncepcjach marketingu odpowiedzialnego społecznie | 4 |
2. | Psychologia relacji społecznych | 10 |
3. | Komunikacja marketingowa | 10 |
4. | Kreowanie wizerunku i tożsamości | 6 |
5. | Organizacja i zarządzanie sferą public relations w przedsiębiorstwie | 8 |
6. | Media relations | 20 |
7. | Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi | 14 |
8. | Wewnętrzne public relations | 16 |
9. | Public relations w Internecie | 10 |
10. | Relacje z inwestorami | 6 |
11. | Sponsoring i lobbing | 8 |
12. | Programy i akcje społeczne | 16 |
13. | Prezentacje i wystąpienia publiczne | 12 |
14. | Badania i pomiar wizerunku | 8 |
15. | Public relations w marketingu terytorialnym | 8 |
16. | Public relations w instytucjach non profit | 8 |
17. | Public relations w instytucjach finansowych | 8 |
18. | Kreowanie wizerunku marek globalnych | 8 |
19. | Zarządzanie komunikacją w przestrzeni międzykulturowej | 8 |
20. | Foundrising | 6 |
21. | Public relations w polityce | 4 |
22. | Emisja głosu | 4 |
23. | Seminarium dyplomowe | 16 |
RAZEM | 218 |
Warunkiem zaliczenia Studiów jest uzyskanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów ujętych w programie oraz przygotowanie pod kierunkiem promotora pracy dyplomowej i jej obrona. Szczegółowe warunki zaliczenia ustala prowadzący dany przedmiot.
Studia Podyplomowe PUBLIC RELATIONS organizuje Instytut Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych. Zajęcia odbywają się w formie zjazdów sobotnio-niedzielnych i rozpoczynają się o godzinie 8.00 a kończą się w soboty z reguły po 16.00 a niedzielę około 14.30.
Wykładowcami są, oprócz specjalistów z zakresu public relations i dyscyplin pokrewnych z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (mających na ogół znaczne doświadczenia praktyczne), również cenieni przedstawiciele przedsiębiorstw i instytucji na co dzień zajmujący się wdrażaniem programów public relations a także znani dziennikarze z wrocławskiego ośrodka TVP i gazet wrocławskich.
dr hab. Paweł Waniowski, prof. UEW
tel. 602677330
e-mail: pawiwan1@wp.pl
pok. 12B, bud. B
prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
tel. 7136 80 226
e-mail: barbara.iwankiewicz-rak@ue.wroc.pl
pok. 6A, bud. B
4200 PLN
jest możliwość płacenia w 2 równych ratach przed rozpoczęciem pierwszego i drugiego semestru
mgr Agnieszka Łazikowska
Centrum Kształcenia Ustawicznego
tel. 71 36 80 949, e-mail: agnieszka.lazikowska@ue.wroc.pl
pok. 4, bud. CKU, ul. Kamienna 43-59 Wrocław
Termin zakończenia rekrutacji: 2013-10-18
Termin uruchomienia studiów: 2013-11-09
Sprawy organizacyjne: mgr Dominika Szkudlarek, tel: 3680226 lub 3680228 Zgłoszenia można dostarczyć: • osobiście do Dziekanatu Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, Budynek A, pok. 134, tel. (071) 36 80 163 • pocztą na adres: Dziekanat Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, z dopiskiem: Studium Podyplomowe "Public Relations"
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto