Oferujemy Państwu unikatowy program studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami w Polsce, który powstał w oparciu o najnowsze wymagania stawiane Project Managerom, w ścisłej współpracy z PMI Polska. Celem studiów jest przekazanie aktualnej wiedzy i doskonalenie praktycznych umiejętności w obszarze zarządzania projektami (Project Management) dla osób zarządzających przedsięwzięciami z doświadczeniem zawodowym. Program studiów ukierunkowany jest na najpopularniejsze metodyki i standardy zarządzania projektami takie jak: Standard PMI, Metodyka PRINCE2 oraz podejścia zwinne - Scrum, AgilePM.
Studia mają nachylenie praktyczne – większość zajęć odbywa się w formie warsztatów.
Studia oferują wiele korzyści dla uczestników:
SILNE STRONY STUDIÓW:
Wybierając program studiów ADVANCED PROJECT MANAGEMENT wybierasz najwyższej jakości program studiów prowadzony przez topowych wykładowców.
WYBIERZ UZNANY PROGRAM STUDIÓW, ZA KTÓRYM STOI DOŚWIADCZENIE I PRAKTYCY
Studia adresowane są do kierowników projektów i członków zespołów projektowych. Kandydat musi wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektach oraz przynajmniej 5 letnim stażem pracy. Nie wymagana jest od uczestników zaawansowana wiedza z zakresu zarządzania projektami, program obejmuje także wiadomości podstawowe z zakresu stosowania metodyk.
2 semestry, 168 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Standard PMI - kurs przygotowujący do Project Management Professional Certification | 32 |
2. | Metodyka PRINCE2® - kurs przygotowujący do PRINCE2® Foundation lub PRINCE2® Practitioner | 16 |
3. | Zwinne metodyki i frameworki. Symulacja Scrum | 16 |
4. | Team Building | 4 |
5. | Zarządzanie wymaganiami i analiza biznesowa dla kierowników projektów | 8 |
6. | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | 8 |
7. | Design Thinking jako metoda tworzenia nowych produktów i usług | 8 |
8. | Visual Thinking | 8 |
9. | Informatyczne wspomaganie Portfolio Management | 8 |
10. | Organizational Project Management - Budowanie środowiska dla zarządzania portfelami, programami i projektami na poziomie organizacji | 8 |
11. | Zarządzanie programami | 8 |
12. | Portfolio Project Management - Top Team Game | 6 |
13. | Koordynacja zasobów w ramach portfela projektów | 8 |
14. | Zarządzanie finansami | 8 |
15. | Sztuka facylitacji | 8 |
16. | Personal Branding | 8 |
17. | Egzamin końcowy | 6 |
RAZEM | 168 |
• obecności zajęciach (min. 80% obecności), • egzamin końcowy
TERMINY ZJAZDÓW: 22-23.02.2020 07-08.03.2020 - zjazd wyjazdowy 21-22.03.2020 04-05.04.2020 25-26.04.2020 16-17.05.2020 03-04.10.2020 17-18.10.2020 07-08.11.2020 21-22.11.2020 12-13.12.2020 16-17.01.2021
Kadrę dydaktyczną stanowią praktycy prowadzący różnego typu projekty w firmach o światowym zasięgu. Są to ludzie z biznesu pracujący w przedsiębiorstwach lub/i na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Wszyscy zaangażowani w studia wykładowcy i trenerzy uzyskują najwyższe oceny w systematycznie przeprowadzanych ankietach ewaluacyjnych.
dr Marek Wąsowicz, prof. UEW
Katedra Transformacji i Doskonalenia Organizacji
e-mail: marek.wasowicz@ue.wroc.pl
pok. 807, bud. Z
5900 PLN
Opłatę za studia należy wnieść:
do 20 lutego 2020 - 5 900 zł
Istnieje możliwość zapłaty w czterech ratach. Nie wymaga to osobnego podania
W opłatę wliczone jest:
mgr Anna Kozak, Centrum Kształcenia Ustawicznego tel. 71 36 80 949, e-mail: anna.kozak@ue.wroc.pl, pok. 4, bud. CKU, ul. Kamienna 43-59, Wrocław
Adres do wysyłki dokumentów: Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Termin zakończenia rekrutacji: 2020-02-21
Termin uruchomienia studiów: 2020-02-22
Studia prowadzone wspólnie z PMI
![]() |
![]() |
![]() |
Mirosław Dąbrowski
założyciel oraz właściciel softwarehousu.
Obecnie CEO z wieloletnim doświadczeniem w roli COO i CIO. Dyrektor ds.
IT i oraz Członek Zarządu PMI Poland Chapter. Przewodził lub wspierał
cyfrowe transformacje również na poziomie zarządów m. in, w BGZ BNP
Paribas, BZWBK, Santander Consumer Bank, Asseco Poland, ABC Data.
Doradca strategiczny dla szczebla C-level. Finalista nagrody Agile
Awards. Wykładowca na uczelniach SGH, Koźmiński, WSB. Ambasador
konsorcjum Agile Business oraz ASL BiSL Foundation. Trener, Coach ICF.
Ekspert w rozwoju organizacji w kierunku nowoczesnego stylu zarządzania.
Integruje obszary IT, PMO, biznesowe, HR, prawne w celu tworzenia
cross-kompetencyjnych zespołów osiągających cele biznesowe organizacji.
Jedyny w Polsce DSDM Agile Trainer-Coach oraz Certified Disciplined
Agile Coach. Praktyk z metodycznym podejściem nastawiony na zespół
skupiający się na produkcie. Promotor agile, lean, umiejętności miękkich
oraz podejścia procesowego. |
Grzegorz Szałajko Doradca strategiczny w obszarze zarządzania
projektami. Wspiera organizacje w budowaniu strategii, modeli
biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i
wprowadzania zmian. Jeden z pierwszych członków Project Management
Institute Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału.
Członek zespołu tworzącego aktualnie nowy globalny standard PMI w
obszarze zarządzania ryzykiem. Wiodący edytor i jeden z architektów
międzynarodowego standardu oceny projektów IPMA Project Excellence
Baseline. Od 2005 roku asesor w prestiżowym konkursie IPMA International
Project Excellence Award. Wykładowca w programach MBA i Executive MBA.
Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych
wydarzeniach w dziedzinie zarządzania projektami. |
Gabriel Sznajder Ekspert w obszarze zarządzania inżynierią
oprogramowania, z 15 letnim praktycznym doświadczeniem w dużych
międzynarodowych firmach z branży elektronicznej i bankowej. Pełnił role
zarządcze w wielomilionowych projektach i portfelach realizowanych
przez rozproszone interdyscyplinarne zespoły liczące do 180
specjalistów. Uzupełnia doświadczenie ciągłą międzynarodową edukacją
(MBA z Franklin University) oraz formalną certyfikacją (PMP, PRINCE2
Practitioner, certyfikaty Scrum). Szkoli i doradza w obszarze
Zarządzania Projektami i Programami, Rozwoju Oprogramowania, Analizy
Biznesowej, negocjacji i przywództwa. 6 lat pełnił rolę Dyrektora
Zarządzającego Wrocławskiego Oddziału PMI, a od lipca objął funkcję
Prezesa Zarządu PMI Poland Chapter na lata 2018-2020. |
![]() |
![]() |
![]() |
Maciej Bodych Prezes firmy WHITECOM Project Experience specjalizującej
się w szkoleniach, ustawianiu PMO oraz w zarządzaniu projektami i
portfelem projektów. Realizował audyty oraz projekty doradcze i
wdrożeniowe w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Anglii oraz na Ukrainie.
Certyfikowany praktyk biura projektów – PMO-CP®. Od roku 2010
wolontariusz PMI® Global, gdzie pełnił rolę mentora odpowiedzialnego za
Europę Wschodnią oraz doradcy zarządu w zakresie rekrutacji. Autor wielu
artykułów z dziedziny zarządzania projektami oraz współautor książki
„PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w
organizacji”. |
Ewa Serwa Kreatywna głowa pełna pomysłów, dostrzega potencjał w
ludziach i w sytuacjach. Inicjatorka projektów, aktywistka, liderka,
mentor, wolontariusz. Z projektami związana od ponad 10 lat. Zawodowo
Project Portfolio Manager. Członek Zarządu ds. Rozwoju Regionalnego w
PMI PC. Doświadczona w projektach złożonych, międzynarodowych oraz
wielodziedzinowych. Z pasją i zaangażowaniem łączy swoje umiejętności z
celami biznesowymi. Redaktorka Strefy PMI, autorka tekstów. Twórczyni
inicjatyw Women in Project Management oraz PMI Connect. Certyfikowana
Project Manager, Executing UX. |
Przemysław Hołub Project Manager w Global Siemens Account firmy Atos. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego i studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu z zakresu zarządzania projektami i zarządzania wartością. Uczestnik programu Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda. Stypendysta Felix Porsch und Johannes Denk Stiftung w Monachium. Współzałożyciel i współtwórca portalu designthinking.pl. Trener, wykładowca, praktyk i doradca z zakresu design thinking. Posiada certyfikaty: m.in. Lean Green Belt, Agile Project Management (AgilePM®) Foundation, Agile Project Management (AgilePM®) Practitioner |
|
|
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto