Głównym celem studiów jest dostarczenie wiedzy oraz rozwój umiejętności niezbędnych w zawodzie trenera sprzedaży. Dzięki starannie dobranej tematyce poszczególnych zajęć, Słuchacz zostanie gruntownie przygotowany do efektywnego zarządzania procesem szkoleniowym, w szczególności: badania potrzeb szkoleniowych, projektowania szkoleń, właściwego doboru metod, narzędzi i technik szkoleniowych, prowadzenia i ewaluacji szkoleń. Dzięki uczestnictwu w Szkole Trenerów Sprzedaży Słuchacze poszerzą świadomość własnych mocnych i słabych stron oraz psychologicznych uwarunkowań pracy w grupie, rozwiną osobistą odpowiedzialność, nabędą umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych oraz pokonywania własnego stresu.
Studia przygotowują do podjęcia pracy na w zawodzie trenera wewnętrznego jak też trenera - freelancera. Adresowane są do obecnych trenerów, którzy chcą doskonalić swój warsztat jak też osób, które wiążą swoją przyszłość z szeroko pojętą branżą szkoleniową
2 semestry, 180 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
Moduł I. Wprowadzenie do zawodu trenera | ||
1. | Osobiste kompetencje trenera (komunikacja, kompetencje interpersonalne, kompetencje poznawcze). Inteligencja moralna | 20 |
2. | Autoprezentacja trenera | 10 |
Moduł II. Psychologia nauczania i uczenia dorosłych | ||
3. | Zasady uczenia dorosłych | 4 |
4. | Mechanizmy psychologiczne w procesie uczenia | 6 |
5. | Budowanie relacji z grupą | 10 |
6. | Narzędzia pracy z grupą | 10 |
Moduł III. Badanie potrzeb szkoleniowych | ||
7. | Diagnoza potrzeb szkoleniowych, konstruowane ankiet i kwestionariuszy | 10 |
8. | Wyznaczanie celów szkolenia | 8 |
Moduł IV. Projektowanie i przygotowanie szkolenia | ||
9. | Przygotowanie materiałów szkoleniowych | 10 |
10. | Dobór metod i technik uczenia | 30 |
Moduł V. Realizacja szkolenia | ||
11. | Kontakt z grupą i obserwacja procesu grupowego | 10 |
12. | Zarządzanie czasem | 6 |
13. | Trudne sytuacje szkoleniowe | 10 |
Moduł VI. Ewaluacja szkolenia | ||
14. | Analiza informacji zwrotnej. Ocena satysfakcji uczestników i efektów uczenia | 10 |
15. | Superwizja warsztatów autorskich uczestników | 24 |
16. | Test pisemny | 2 |
RAZEM | 180 |
Studia prowadzone są w języku polskim na Wydziale Nauk Ekonomicznych. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele (zjazdy raz bądź dwa razy w miesiącu) w godzinach 9.00-16.00 w budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocławiu. Materiały dydaktyczne i wszystkie niezbędne informacje dla słuchaczy zamieszczane będą na platformie internetowej.
Kadrę dydaktyczną stanowią doświadczeni handlowcy i zarazem certyfikowani trenerzy sprzedaży, współpracujący z największymi światowymi korporacjami, takimi jak: Nordea, Noble Bank, AVIVA, Bank ING, Expander.
dr hab. Dorota Teneta, prof. UEW
Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstwa
tel. 668 833 963
e-mail: dorota.teneta@ue.wroc.pl
pok. 108, bud. B
3900 PLN
Istnieje możliwość płatności w dwóch ratach po 1950 zł
Terminy płatności: całość odpłatności lub I rata do 20.02.2018, II rata do 20.10.2018
Płatność za studia następuje dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy, uruchomieniu studiów , wyłącznie na indywidualne konto słuchacza widoczne po zalogowaniu na własnym profilu ( login i hasło, jak przy rejestracji na studia).
Prosimy o nieuiszczanie wpłat, przed otrzymaniem takiej informacji .
mgr Agnieszka Łazikowska Centrum Kształcenia Ustawicznego tel. 71 36 80 452, e-mail: agnieszka.lazikowska@ue.wroc.pl pok. 4, bud. CKU, ul. Kamienna 43-59 Wrocław
Adres do wysyłki dokumentów: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Termin zakończenia rekrutacji: 2018-02-20
Biogramy trenerów
TOMASZ TARGOSZ
Posiada trzynastoletnie doświadczenie w sprzedaży, od 6 lat pomaga innym jako trener i mentor. Karierę zaczynał w branży telekomunikacyjnej, przez sportową, okienną, na finansowej i szkoleniowej kończąc. Autor bestselleru „Sprzedaż jest sexi”, w 2017 roku premierę miała druga z jego książek „Martwa Sprzedaż”. Posiada 2 Certyfikacje trenerskie, spędził ponad 1000 godzin na coachingach handlowych. Pracował z przedstawicielami (handlowcami, trenerami, oraz managerami wyższego szczebla) z ponad 60 firm. Prowadził Akademię Trenerów Sprzedaży. Jego artykuły pojawiają się cyklicznie w takich czasopismach jak As Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Szef Sprzedaży, oraz Pracownik Fizyczny.
TOMASZ KOPIŃSKI
Doświadczony sprzedawca, manager, oraz właściciel dwóch firm. Miał okazję szkolić, jak i zarządzać największymi sieciami firm finansowych w Polsce. Jako najmłodszy Trener w ING Usługi Finansowe imponował swoimi umiejętnościami na tyle, że przejął największe projekty szkoleniowe u partnerów biznesowych firmy (m.in. Alior Bank, Open Finance, Home Broker, Raiffeisen Polbank). Pełnił funkcję Dyrektora ds. inwestycji i ubezpieczeń w jednym z największych pośrednictw finansowych w Polsce, a także koordynował dział szkoleń w skali całego kraju w Centrum Finansów Aviva. Płomienny mówca, relacyjny i pomysłowy sprzedawca, jest inspiracją dla wielu osób związanych ze sprzedażą i zarządzaniem w Polsce.
ANDRZEJ SKWIERCZ
Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w sprzedaży, które zdobywał jako właściciel firmy finansowo-leasingowej, jak też pracownik międzynarodowych korporacji, takich jak American Express, Macmillan Education, OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o. Pełnił w nich funkcję konsultanta i doradcy klientów kluczowych, zajmował się coachingiem, współtworzył oraz przeprowadzał szkolenia produktowo – sprzedażowe dla współpracowników. Przez szereg lat był związany z Fabryką Koncertową Mirosława Klekota Walczaka, gdzie jako Back Stage Manager zarządzał zespołem pracowników oraz sprawował bezpośredni nadzór nad przebiegiem imprez. Posiada certyfikat trenerski AKADEMII TRENERÓW SPRZEDAŻY – DEVELOPMENT PARTNERS.
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto