Ta edycja studiów podyplomowych została zrealizowana.
Sprawdź aktualną ofertę studiów podyplomowych!
Celem studiów jest zdobycie przez słuchaczy wiedzy i praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami zarządzania i marketingu w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm. Warsztatowy charakter zajęć, praktyczne ćwiczenia i symulacje decyzyjne wprowadzą słuchaczy w obszary rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych wyzwalając kreatywność myślenia i działania
Po ukończeniu studiów słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Studia adresowane są do osób, które pragną zdobyć i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania marketingowego firmą i nabyć umiejętności praktycznego posługiwania się instrumentami marketingowymi w tworzeniu strategii firmy i w budowaniu jej przewagi konkurencyjnej. Zapraszamy menedżerów, marketingowców, właścicieli firm oraz osoby, które planują rozpocząć karierę w pionach marketingowych firm.
2 semestry, 190 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Marketing – aspekty międzynarodowe | 10 |
2. | Marketing (cases study) | 10 |
3. | Techniki kreatywne w marketingu | 10 |
4. | Zarządzanie firmą | 10 |
5. | Analiza danych marketingowych (wspomaganie komputerowe) | 12 |
6. | Finanse firmy – zarządzanie | 10 |
7. | Zarządzanie strategiczne | 10 |
8. | Controlling w zarządzaniu firmą | 10 |
9. | Podstawy rachunkowości | 10 |
10. | Zarządzanie relacjami z klientem (programy lojalnościowe) | 10 |
11. | Negocjacje w praktyce | 10 |
12. | Projektowanie badań marketingowych | 10 |
13. | Wizerunek i promocja marki | 10 |
14. | Segmentacja rynku – kryteria behawioralne – projektowanie | 10 |
15. | Marketing w Internecie – projektowanie działań | 10 |
16. | Marketing społecznie odpowiedzialny (kampanie społeczne) | 10 |
17. | Marketing w usługach- jakość obsługi klienta | 10 |
18. | DESIGN THINKING – projektowanie innowacyjnych rozwiązań | 14 |
19. | Egzamin końcowy | 4 |
RAZEM | 190 |
Warunkiem pozytywnego ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów (zal) i pozytywny wynik egzaminu końcowego z zakresu wiedzy przekazanej podczas zajęć. Zakres problemów do egzaminu będzie udostępniony słuchaczom na początku II semestru
Pracownicy naukowo-dydaktyczni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w tym: Katedry Podstaw Marketingu, Katedry Badań Marketingowych, Katedry Zarządzania Marketingowego, Katedry Rachunkowości i Controllingu, Katedry Finansów, Katedry Strategii i Metod Zarządzania.
prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
tel. 7136 80 226
e-mail: barbara.iwankiewicz-rak@ue.wroc.pl
pok. 6A, bud. B
3700 PLN
Płatność w całości lub w 2 ratach.
Na wniosek słuchacza możliwość płatności w większej liczbie rat.
Płatność za studia następuje dopiero po otrzymaniu od kierownika studiów informacji o zebraniu się grupy, uruchomieniu studiów , wyłącznie na indywidualne konto słuchacza widoczne po zalogowaniu na własnym profilu ( login i hasło, jak przy rejestracji na studia).
Prosimy o nieuiszczanie wpłat, przed otrzymaniem takiej informacji .
mgr Agnieszka Łazikowska Centrum Kształcenia Ustawicznego tel. 71 36 80 452, e-mail: agnieszka.lazikowska@ue.wroc.pl pok. 4, bud. CKU, ul. Kamienna 43, 53-307 Wrocław
Adres do wysyłki dokumentów: Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Termin zakończenia rekrutacji: 2017-10-27
Termin uruchomienia studiów: 2017-11-04
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto