Rekrutacja

Proces rekrutacji na studia podyplomowe obejmuje trzy etapy.

Etap 1. Przygotowanie kompletu dokumentów

Rekrutacja rozpoczyna się od rejestracji elektronicznej i przygotowania zestawu dokumentów aplikacyjnych - lista wymaganych dokumentów znajduje się w zakładce "Dokumenty". 

Pierwszym krokiem jest rejestracja w systemie. W celu założenia konta należy podać podstawowe dane (imię i nazwisko, adres e-mail i hasło). Na podany adres mailowy zostanie przesłany link umożliwiający aktywowanie konta.

Należy kliknąć na link aktywacyjny, a następnie zalogować się w systemie przy pomocy adresu e-mail i hasła.

Kolejny krok to wejście na ofertę studiów i wybór kierunku. Chcąc dokonać zapisów na wybrane studia należy wybrać "Formularz zgłoszeniowy" (pod opisem każdych studiów) i wypełnić formularz.

Prosimy o wypełnianie formularzy używając wielkich i małych liter zgodnie z zasadami pisowni, np. "Jan Kowalski", a nie "jan kowalski" lub "JAN KOWALSKI", ponieważ w takiej formie Państwa dane drukowane są na dokumentach aplikacyjnych.

Po wypełnieniu i zaakceptowaniu można wygenerować gotowe do wydruku dokumenty. Na wskazany adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie zapisów na studia.

Etap 2. Dostarczenie kompletu dokumentów 

Wydrukowane zgłoszenia wraz z kompletem dokumentów należy dostarczyć pod adres wskazany przy opisie poszczególnych kierunków studiów (osobiście lub drogą pocztową).

Uwaga! Samo zalogowanie się w systemie nie wystarczy - konieczne jest fizyczne dostarczenie podpisanych dokumentów.

Etap 3. Uzyskanie potwierdzenia

Po zakończeniu procesu rekrutacji drogą mailową lub telefoniczną przekazana zostanie informacja zwrotna - potwierdzenia uruchomienia studiów i przyjęcia kandydatów. Równocześnie uzyskacie również Państwo status słuchacza i tym samym szerszy dostęp do zasobów platformy internetowej.

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×