Obecnie trwa rekrutacja do grupy XXIX. Dodatkowy termin przyjmowania zgłoszeń i dokumentów z gwarancją przyjęcia - 31 sierpnia 2012 r.
Od września o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń (w przypadku wolnych miejsc).
1. Nabycie wiedzy i umiejętności prowadzenia ewidencji w księgach rachunkowych oraz dokonywania rozliczeń podatkowych i ubezpieczeniowych.
2. Nabycie wiedzy i umiejętności sporządzania sprawozdania finansowego.
3. Poszerzenie wiedzy dotyczącej najnowszych rozwiązań z zakresu różnych obszarów rachunkowości.
4. Nabycie umiejętności interpretacji i stosowania regulacji z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego.
Ukończenie studiów jest równoważne z ukończeniem studiów ekonomicznych, specjalność rachunkowość, co jest jednym z warunków uzyskania certyfikatu księgowego potwierdzającego kwalifikacje niezbędne do usługowego prowadzenia ksiąg (art. 76a i 76b ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości wprowadzony przez art. 1 pkt. 43 ustawy z 18 marca 2008 r. o zmianie ustawy o rachunkowości, Dz.U. Nr 63, poz. 393 oraz Dz.U. Nr 223, poz. 1466 z roku 2008).
• kandydaci na księgowych oraz księgowi w przedsiębiorstwach i instytucjach
• pracownicy biur rachunkowych
• właściciele firm, kadra kierownicza i osoby zainteresowane problematyką księgowości i sprawozdawczości finansowej
• osoby, które chcą zdobyć uprawnienia do samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych
2 semestry, 240 godz.
Lp. | Nazwa przedmiotu |
---|---|
1. | Wprowadzenie do rachunkowości |
2. | Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej |
3. | Krajowe Standardy Rachunkowości |
4. | Rachunkowość finansowa |
5. | Rachunek kosztów |
6. | Sprawozdawczość finansowa |
7. | Sprawozdanie z działalności jednostki |
8. | Rewizja finansowa |
9. | Rachunkowość jednostek w transformacji |
10. | Rachunkowość grup kapitałowych |
11. | Rachunkowość zarządcza |
12. | Controlling |
13. | Rachunkowość podatkowa |
14. | Organizacja rachunkowości |
15. | Prawo cywilne |
16. | Prawo gospodarcze |
17. | Prawo pracy |
18. | Odpowiedzialność za przestępstwa skarbowe i bilansowe |
19. | Współpraca przedsiębiorstwa z instytucjami finansowymi |
20. | Podatek dochodowy od osób fizycznych |
21. | Podatek dochodowy od osób prawnych |
22. | Podatek u źródła |
23. | Podatek od towarów i usług |
24. | Postępowanie podatkowe |
25. | Kontrola podatkowa |
26. | Ubezpieczenia społeczne |
• obecności na zajęciach
• przygotowanie i obrona pracy dyplomowej
• studia są organizowane na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów
• zajęcia odbywają się w soboty i niedziele co dwa tygodnie
• słuchacze otrzymują zestaw książek związanych z tematyką studiów
Wykłady i konwersatoria prowadzone są przez uznanych wykładowców Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz doświadczonych pracowników organów podatkowych, księgowych i doradców podatkowych.
dr Michał Poszwa
Katedra Rachunku Kosztów, Zarządzania Podatkami i Controllingu
tel. 501 056 723
e-mail: michal.poszwa@ue.wroc.pl
pok. 513, bud. Z
prof. dr hab. Edward Nowak
Katedra Rachunku Kosztów, Zarządzania Podatkami i Controllingu
e-mail: edward.nowak@ue.wroc.pl
4450 PLN
istnieje możliwość rozłożenia płatności na dwie równe raty płatne przed rozpoczęciem semestru
Małgorzata Sobolewska
Sekretariat Katedry Rachunku Kosztów i Rachunkowości Zarządczej
tel. 71 36 80 422
e-mail: malgorzata.sobolewska@ue.wroc.pl
pokój 511Z
Sekretariat czynny od 16 sierpnia: pn-pt. 7.30-15.00 (przerwa urlopowa 16.07.-15.08.)
Dokumenty należy składać osobiście lub listownie na adres:
Katedra Rachunku Kosztów i Rachunkowości Zarządczej
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
budynek Z, pokój 511
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Złożenie dokumentów oznacza przyjęcie na studia. Po złożeniu dokumentów słuchacze otrzymują listownie informację o dokładnym terminie i miejscu rozpoczęcia zajęć.
Uwaga: osoby, które nie chcą się logować mogą wydrukować wzór dokumentów i wypełnić ręcznie (wzory druków w zakładce Dokumenty). Oczywiście dokumenty rekrutacyjne można wydrukować w sekretariacie i na miejscu wypełnić.
Uwaga:
W okresie 16.07.-15.08. sekretariat studiów nieczynny (przerwa urlopowa).
W okresie przerwy urlopowej dokumenty można składać w dziekanacie - pokój 209Z.
Dodatkowe informacje na temat studiów można uzyskać u kierownika
tel. 501 05 67 23.
Uwaga studenci grupy XXVIII.
Odbiór świadectw w sekretariacie (pokój 511Z) do 13 lipca. Po tym terminie odbiór swiadectw w dziekanacie (209Z).
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto