Celem studiów jest zdobycie przez słuchaczy wiedzy i praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami zarządzania i marketingu w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm. Warsztatowy charakter zajęć, praktyczne ćwiczenia i symulacje decyzyjne wprowadzą słuchaczy w obszary rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych wyzwalając kreatywność myślenia i działania.
Studia adresowane są do osób, które pragną zdobyć i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania marketingowego firmą i nabyć umiejętności praktycznego posługiwania się instrumentami marketingowymi w tworzeniu strategii firmy i w budowaniu jej przewagi konkurencyjnej. Zapraszamy menedżerów, marketingowców, właścicieli firm oraz osoby, które planują rozpocząć karierę w pionach marketingowych firm.
2 semestry, 174 godz.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Mechanizm rynkowy z podstawami marketingu | 10 |
2. | Marketing (cases study) | 12 |
3. | Zarządzanie strategiczne | 10 |
4. | Zarządzanie firmą | 10 |
5. | Zarządzanie marketingowe | 10 |
6. | Techniki kreatywne w marketingu | 10 |
7. | Finanse firmy | 10 |
8. | Zarządzanie relacjami z klientem | 10 |
9. | Podstawy rachunkowości | 10 |
10. | Controlling w zarządzaniu firmą | 10 |
11. | Negocjacje w biznesie | 10 |
12. | Metody i techniki badań marketingowych | 12 |
13. | Zarządzanie reklamą | 10 |
14. | Zachowania konsumenta na rynku | 10 |
15. | Marketing i PR w administracji i organizacjach pozarządowych | 10 |
16. | Marketing w Internecie i social media | 10 |
17. | Marketing społecznie odpowiedzialny | 10 |
18. | Egzamin końcowy | 0 |
RAZEM | 174 |
Warunkiem pozytywnego ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów ( zal) i pozytywny wynik egzaminu końcowego z zakresu wiedzy przekazanej podczas zajęć ( zakres problemów do egzaminu będzie udostępniony słuchaczom na początku II semestru)
Pracownicy naukowo-dydaktyczni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w tym: Katedry Podstaw Marketingu, Katedry Badań Marketingowych, Katedry Zarządzania Marketingowego, Katedry Rachunkowości i Controllingu, Katedry Finansów, Katedry Strategii i Metod Zarządzania
prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
tel. 7136 80 226
e-mail: barbara.iwankiewicz-rak@ue.wroc.pl
pok. 6A, bud. B
prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
tel. 7136 80 226
e-mail: barbara.iwankiewicz-rak@ue.wroc.pl
pok. 6A, bud. B
3600 PLN
Płatność w całości lub w 2 ratach.
Na wniosek słuchacza możliwość płatności w większej liczbie rat.
mgr Agnieszka Łazikowska Centrum Kształcenia Ustawicznego tel. 71 36 80 949, e-mail: agnieszka.lazikowska@ue.wroc.pl pok. 4, bud. CKU, ul. Kamienna 43, 53-307 Wrocław
Adres do wysyłki dokumentów: Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Termin zakończenia rekrutacji: 2015-10-31
Termin uruchomienia studiów: 2015-11-14
O przyjęciu decyduje kolejność zapisów na platformie internetowej.
Dodatkowych informacji dotyczących organizacji studiów udziela Kierownik Studiów
i Sekretariat Instytutu Marketingu
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto