Zarządzanie rozwojem sprzedaży i ekspansją zagraniczną (we współpracy z CCC S.A.)

online__21_


Semestr letni 2017/2018, zimowy 2018/2019

Rekrutacja do
Rekrutacja zakończona
Data uruchomienia
14.04.2018 r.
Studia uruchomione
Cena
2 300,00 zł

Cele i charakterystyka studiów

Studia podyplomowe Zarządzanie rozwojem sprzedaży i ekspansją zagraniczną to prestiżowy kierunek, opracowany i realizowany we współpracy z CCC S.A. Celem studiów jest nabycie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności menedżerskich w obszarze zarządzania rozwojem sprzedaży i ekspansją zagraniczną sieci detalicznych, stanowiących końcowy fragment łańcucha produkcji i sprzedaży firmy międzynarodowej. Podjęcie studiów umożliwia praktyczne przygotowanie do pracy w międzynarodowej grupie kapitałowej.

Dodatkowo nasze studia to:

  • możliwość odbycia praktyk w trakcie studiów oraz zatrudnienia po ich zakończeniu w CCC S.A. (zwrot kosztów za studia w sytuacji zatrudnienia);
  • wizyty studyjne w siedzibie CCC w Polkowicach, we wzorcowym sklepie (przedmiot Strategie i techniki Visual Merchandisingu w sprzedaży, Proces budowania kolekcji produktowej);
  • nagroda w postaci udziału w inspirujących warsztatach nowych technologii i trendów fashion w centrum Innowacji Accenture w Mediolanie - dla 3 uczestników z najwyżej ocenionym rozwiązaniem case study na egzaminie końcowym;
  • świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez UE we Wrocławiu po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego;
  • charakter warsztatowy zajęć pozwalający nabyć praktyczne umiejętności i kompetencje niezbędne do podjęcia zatrudnienia w międzynarodowej firmie;
  • komfortowe warunki nauki - ograniczona liczba miejsc w grupie.

Adresaci

Program adresowany jest do osób: zainteresowanych karierą w międzynarodowej firmie z polskim kapitałem, znających języki (angielski, niemiecki lub inny język obcy na zaawansowanym poziomie), chcących poznać strategię międzynarodowych sieci detalicznych i osób gotowych do podjęcia lub zmiany zatrudnienia po ukończeniu studiów.

Czas trwania i liczba godzin

2 semestry, 176 godz.

Program studiów

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM
1. Trendy technologiczne kształtujące biznes na najbliższe 3 lata 4
2. Proces budowania kolekcji produktowej 12
3. Logistyka międzynarodowa 8
SPRZEDAŻ
4. Planowanie sprzedaży 8
5. Zarządzanie sprzedażą 8
6. Controlling, analiza i budżetowanie sprzedaży 8
7. Strategie i techniki Visual Merchandisingu 16
8. Negocjacje 8
9. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne 8
MARKETING i OMNICHANNEL
10. Strategie marketingowe i pozycjonowanie marki 8
11. Marketing sprzedaży 8
12. Marketing on-line 8
13. E-commerce 8
14. Efekt ROPO - studium przypadku 4
ZARZĄDZANIE EKSPANSJĄ ZAGRANICZNĄ
15. Strategie międzynarodowe i strategie sieci 8
16. Zarządzanie międzynarodowe w branży fashion 16
17. Prawne aspekty sprzedaży i funkcjonowania grupy kapitałowej 8
18. Różnice kulturowe i etykieta biznesu 12
19. Wybrane aspekty zarządzania projektami 8
20. Egzamin 8
RAZEM 176

Warunki i sposób zaliczenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego w formie case study, sprawdzającego wiedzę i umiejętności zdobyte podczas studiów.

Organizacja studiów

Zajęcia odbywają się przeciętnie 2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele) w godzinach 9.00-16.00. Realizowane są w nowoczesnych budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Materiały dydaktyczne i wszystkie niezbędne informacje dla słuchaczy zamieszczane są na platformie internetowej. W trosce o najwyższą jakość nauczania studia podlegają systematycznej ewaluacji.

Kadra dydaktyczna

Zajęcia na studiach prowadzą doświadczeni przedstawiciele praktyki gospodarczej, m.in. kadra menedżerska CCC S.A. i innych kluczowych pracodawców w regionie, oraz doświadczeni wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zaangażowani wykładowcy i trenerzy posiadają certyfikaty i uzyskują najwyższe oceny w procesie ewaluacji.

Kierownictwo i opieka naukowa

Kierownik

mgr Klaudia Migasiewicz
tel. 502503973
e-mail: klaudia.anna.migasiewicz@ue.wroc.pl
pok. 9, bud. CKU

Opiekun naukowy

prof. dr hab. Jerzy Niemczyk
Katedra Strategii i Metod Zarządzania
tel. 71 36 80 651
e-mail: jerzy.niemczyk@ue.wroc.pl

Cena

2300 PLN

opłata słuchacza, studia dofinansowane są przez CCC
*zwrot kosztów za studia po zatrudnieniu przez firmę

Kontakt i zapisy

UE - Kierownik studiów: mgr Klaudia Migasiewicz, 502503973, klaudia.migasiewicz@ue.wroc.pl

Adres do wysyłki dokumentów: Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław

Godziny otwarcia biura znajdują się na stronie: http://www.podyplomowe.ue.wroc.pl/kontakt.html

Terminy

Termin zakończenia rekrutacji: 2018-04-08

Termin uruchomienia studiów: 2018-04-14

Wymagane dokumenty

  • CV – maksymalnie 1 strona
  • list motywacyjny
  • podanie o przyjęcie na studia
  • formularz zgłoszeniowy (załącznik 1)
  • oświadczenie o pokryciu kosztów (indywidualne lub od pracodawcy – załącznik 2 lub 3)
  • odpis dyplomu ukończenia studiów magisterskich, licencjackich lub inżynierskich (do wglądu) + kserokopia tego dyplomu
  • kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony)

Dodatkowe informacje


Zapisy zamknięte.

Powrót

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43-45 
53-307 Wrocław

Znajdź nas na facebooku

wróć do strony głównej UE

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek 
7:30 - 15:30

sobota
8:00 - 15:00

Kursy i szkolenia

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Republic of Poland

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×

Przejdź do...

Moje konto