Pogłębianie wiedzy z zakresu istoty i znaczenia koncepcji zarządzania i testowania projektów internetowych niezbędnych dla uzyskania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynkach europejskich i rynku globalnym.
Przekazanie i pogłębianie wiedzy i umiejętności w obszarze planowania, organizowania, realizowania i kontroli projektów internetowych, w tym wykorzystania nowoczesnych rozwiązań (metod, narzędzi, technologii) w celu poprawy skuteczności oraz efektywności zarządzania i testowania projektów internetowych.
Pogłębianie wiedzy i umiejętności z zakresu praktycznych i teoretycznych aspektów współczesnej gospodarki cyfrowej oraz doboru i doskonalenia infrastruktury technicznej i informatycznej projektów internetowych, przy jednoczesnym kształtowaniu pozytywnych relacji z różnymi podmiotami z wykorzystaniem nowoczesnych instrumentów, w tym działań z zakresu public relations w Internecie
Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych zarówno ekonomicznych, jak i nieekonomicznych, pracowników firm informatycznych, a także osób pragnących podjąć pracę w branży informatycznej, ze szczególnym uwzględnieniem firm specjalizujących się w projektowaniu stron i aplikacji internetowych. Szeroki zakres zagadnień poruszanych na studiach pozwala na uczestnictwo w nich osób, które dopiero zaczynają pracę w branży, jak i osób mających wieloletnie doświadczenie na rynku
2 semestry, 180 godz.
Pobierz program studiów do wydruku
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Zarządzanie projektami – wprowadzenie | 8 |
2. | Podstawy e-Commerce | 8 |
3. | Metody zarządzania projektami e-Commerce | 10 |
4. | Menedżer e-Commerce | 8 |
5. | Marketing internetowy | 12 |
6. | Strategie marketingowe 3.0 | 8 |
7. | Public Relations w działalności e-Commerce | 8 |
8. | Usability i analityka w serwisach e-Commerce | 8 |
9. | Narzędzia analityczne i SEO | 16 |
10. | Technologia w projektach e-Commerce | 8 |
11. | Customer Support i zarządzanie lojalnością klienta | 8 |
12. | Social Commerce | 8 |
13. | Narzędzia wspierające IT | 8 |
14. | Regulacje prawne w handlu elektronicznym | 8 |
15. | Zarządzanie projektami internetowymi | 6 |
16. | Testowanie projektów internetowych | 8 |
17. | Warsztaty praktyczne | 40 |
RAZEM | 180 |
Zajęcia na studiach podyplomowych prowadzą doświadczeni pracownicy naukowi, posiadający również doświadczenie praktyczne, z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wydziału Ekonomii, Zarządzania i Turystyki w Jeleniej Górze (Katedry Ekonometrii i Informatyki oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną) oraz wybitni fachowcy z dziedziny IT reprezentujący Agencję marketingową ORM LONDON
dr Piotr Zawadzki
Katedra Marketingu i Zarządzania Informacją Turystyczną
tel. 691-943-107
e-mail: piotr.zawadzki@ue.wroc.pl
pok. 24, bud. H
dr hab. Andrzej Dudek, prof. UE
tel. 75 7538272
e-mail: andrzej.dudek@ue.wroc.pl
pok. 80, bud. A
2990 PLN
Kierownik studiów: dr Piotr Zawadzki, Katedra Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną, piotr.zawadzki@ue.wroc.pl, tel. 75 75 38 306, 691 94 31 07
Zapisy: Dziekanat studiów III stopnia, bud. A, pok. 59 I piętro.
Zapisy na studia podyplomowe trwają od wtorku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:00; Tel. 757538395.
Wymagane dokumenty po wcześniejszej rejestracji i wypełnieniu oraz wydrukowaniu formularza zgłoszeniowego (zakładka poniżej), należy złożyć osobiście lub wysłać drogą pocztową na adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki w Jeleniej Górze Dziekanat studiów III stopnia, bud. A, pok. 59, I piętro, ul. Nowowiejska 3, 58-500 Jelenia Góra
Termin zakończenia rekrutacji: 2017-10-26
Termin uruchomienia studiów: 2017-10-28
Zapisy zamknięte.
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto